tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Έκθεση ζωγραφικής της Αναστασίας Γκινάκη στην Κέρκυρα

Έκθεση ζωγραφικής της Αναστασίας Γκινάκη στην Κέρκυρα

( 1 Ψήφος )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Δευτέρα, 03.07.17 11:00
 

Τα τοπία του Νοτιά

Η ατομική έκθεση ζωγραφικής της εικαστικού Αναστασίας Γκινάκη με θέμα «Τα τοπία του Νοτιά» εγκαινιάζεται την Παρασκευή 7 Ιουλίου και ώρα 8μ.μ. στην Πινακοθήκη του Δήμου Κέρκυρας. Την επιμέλεια της έκθεσης υπογράφει η ιστορικός τέχνης Μαρία Μελέντη

Η Αναστασία  Γκινάκη, με καταγωγή από την Κέρκυρα, ζωγράφος, απόφοιτος της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών της Αθήνας,  δραστηριοποιείται ως εικαστικός αλλά και ως εκπαιδευτικός με εκκίνηση την Αθήνα. Ακαταπόνητη, με ένα πλούσιο σε παρουσιάσεις βιογραφικό έρχεται να εκθέσει τα έργα της στην πατρίδα της με μία ατομική έκθεση  που αποτελεί αυτονόητα ένα κομβικό σημείο στην πορεία της και αφορά τα περιβάλλοντα στα οποία η τέχνη αυτή ανδρώθηκε και θερμαίνεται.

Η ιστορικός τέχνης Μαρία Μελέντη σημειώνει: 

«Την ιστορία της αύρας των εσώτερων διαδρομών μας, ενός νοτιά που αποδίδει μαγευτικά τα αισθήματά μας περιγράφουν τα τοπία της Αναστασίας Γκινάκη. Μας ανοίγουν απλόχερα τα παράθυρά τους να τα κοιτάξουμε στο βάθος τους. Με οδηγό τον νοτιά των χρωμάτων η δημιουργός σμιλεύει τα χαρακτηριστικά της κοινής μας οντότητας, αυτής της ψυχής που ταξιδεύει σε πορείες αιώνιες. Στα μεγάλα πλάνα της η παλέτα με ευαισθησία αναπλάθει ένα κόσμο ελεύθερο που αποβάλει ερμηνείες και επίμονες ταυτίσεις όπως ακριβώς μας ορίζει η «πατρίδα» της τέχνης της ο αφηρημένος εξπρεσιονισμός.  Συναισθήματα πάλλονται και δημιουργούν. Οι σημάνσεις τους, συμβολικά στοιχεία, αλλού αιωρούνται, πετούν και αλλού κυλούν, ρέουν σε μία αξεπέραστη παλίρροια.  Όσο πιο συνοπτικά, τόσο πιο δυνατά, αυθόρμητα, με πάθος και γόνιμη επιμονή. Προσεγγίζουμε τα έργα της Αναστασίας όπως αρμόζει, χωρίς οδηγούς. Ο νοτιάς, ο άνεμος μας συνοδεύει και μας βοηθά εδώ με μία βαθιά αναπνοή να αισθανθούμε. Ελεύθερα, θερμά, ανακουφιστικά».

Λίγα λόγια για την εικαστικό Αναστασία Γκινάκη

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας, από το 1997 έως το 2002 με καθηγητές τους Π. Χαραλάμπους, Γ. Χαρβαλιά, Δ. Σακελλίων και Γ. Καζάζη. Αποφοίτησε με Άριστα. Έχει παρουσιάσει τέσσερις ατομικές εκθέσεις, μεταξύ των οποίων την τελευταία της που προβλήθηκε και συζητήθηκε με θέμα «Έρως, Βαρύς Θεός» και έχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και εξωτερικό. Έργα της περιλαμβάνονται σε πολλές ιδιωτικές συλλογές. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.

INFO
Πινακοθήκη Δήμου Κέρκυρας 
«Αίθουσα Τέχνης», Κήπος Παλαιών Ανακτόρων, 
Ώρες λειτουργίας: 10.00-16.00 (καθημερινά, εκτός Δευτέρας)
Εγκαίνια: Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017 και ώρα 8μ.μ. 
Διάρκεια έκθεσης: 7 Ιουλίου έως 6 Αυγούστου 2017 

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης