tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Ατομική έκθεση ζωγραφικής: «Ν’ αγαπάς σημαίνει να χάνεις» της Ματίνας Σταυροπούλου

Ατομική έκθεση ζωγραφικής: «Ν’ αγαπάς σημαίνει να χάνεις» της Ματίνας Σταυροπούλου

( 2 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Δευτέρα, 12.02.18 15:09
 

Ατομική έκθεση ζωγραφικής: «Ν’ αγαπάς σημαίνει να χάνεις» της Ματίνας Σταυροπούλου

Τη 17η ατομική έκθεση ζωγραφικής της Ματίνας Σπυροπούλου με τίτλο «Aimer c’est perdre – Ν’αγαπάς σημαίνει να χάνεις», θα παρουσιάσει την Τρίτη 20 Φεβρουαρίου η γκαλερί «7».

Η έκθεση  αφορά την ζωή και το έργο της Camille Claudel (1864-1943), η οποία υπήρξε βοηθός, ερωμένη και μούσα του γλύπτη Rodin. Καθώς έζησε τα τελευταία 30 χρόνια της ζωής της στο άσυλο, με την σύμφωνη γνώμη της μητέρας και του αδελφού της Paul Claudel, τα έργα που παρουσιάζονται επιχειρούν να απεικονίσουν το ταλέντο, την αντισυμβατικότητα και την ήττα, λόγω της απόρριψης από τον Rodin αφενός και του βίαιου εγκλεισμού της στο άσυλο αφετέρου.

Τα σχέδια και οι μελέτες, άλλοτε αναπαραστατικά κι άλλοτε αφαιρετικά, αποδίδουν μέσω των γραφισμών και της βίαιης χρωματικής χειρονομίας την ανατρεπτική και χαρισματική προσωπικότητά της. Χρησιμοποιήθηκαν λάδια, γραφίτες, ξηρά παστέλ, κάσια, κόλλες, βερνίκια, σινική μελάνη και άμμος πάνω σε πανί και χαρτί.

Ατομική έκθεση ζωγραφικής: «Ν’ αγαπάς σημαίνει να χάνεις» της Ματίνας Σταυροπούλου

Λίγα λόγια για την καλλιτέχνιδα

Η Ματίνα Σταυροπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα και αποφοίτησε το 1990 από το τμήμα εικαστικών και εφαρμοσμένων τεχνών της Α.Σ.Κ.Τ.  του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. 

Συνέχισε τις σπουδές της στο πανεπιστήμιο FAC DES LETRES  στο Poitiers της Γαλλίας ως το 1991. Πήρε μέρος σε πολυάριθμες ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με κυριότερες τις εκθέσεις: «Dialogues» - Παρίσι, Γαλλία (1993), «Γενέθλιος τόπος» - Μουσείο Μπενάκη Αθήνα (2007), «Διονύσιος Σολωμός» - Judecca  Βενετία, Ιταλία (2008), «Μνημείο κομμένο στα δύο» - Unesco, Δημαρχείο Κηφισιάς, Αθήνα (2015).

aimer_cest_perdre_2833233.jpg

Έχει επίσης εκθέσει ατομικά στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης (1991), στη Bologna της Ιταλίας και στο Saint Etienne της Γαλλίας (1993). Απο το 1994 συνεργάζεται και εκθέτει ατομικά στη Γκαλερί 7 με τελευταία την  έκθεση «Camille Claudel-Aimer c’est perdre» (Φεβρουάριος 2018). 

Έργα της βρίσκονται στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, στο δημαρχείο της Niort (Γαλλία), καθώς και σε πολλές ιδιωτικές και δημόσιες συλλογές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

aimer_cest_perdre_4833233.jpg

INFO
Διάρκεια έκθεσης: 20/02 - 17/03/2018
Ώρες: Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 11-2 μ.μ. &  6-9 μ.μ. / Τετάρτη, Σάββατο: 11-3 μ.μ.
 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Ο Πεταλωτής για τους μισθούς των 40.000 ευρώ στην ΕΡΤ

Με αφορμή τις ανακατατάξεις σε πρόσωπα της ΕΡΤ μετά την αλλαγή κυβέρνησης και την έλευση προσεχώς νέων μεγάλων ονομάτων στο Ραδιομέγαρο, άναψε η συζήτηση για τα συμβόλαιά τους και το κατά πόσο η δημόσια τηλεόραση μπορεί να καλύψει τις υψηλές οικονομικές τους απαιτήσεις.  Ο πρώην υπουργός της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Πεταλωτής, έσπευσε…

Αεροπλανάκι…

Εκείνη την Παρασκευή του Οκτώβρη η κυρία Μερόπη ξεκίνησε πάλι για το σχολείο. Ανακάτεψε βιαστικά το τσάι της που είχε ήδη κρυώσει, ίσιωσε τη φούστα της, ξεκρέμασε το γκρι σακάκι και τοποθέτησε τα τετράδια των μαθητών στην τσάντα της. Ένα από αυτά το έβαλε σε διαφορετική θέση. Το προηγούμενο απόγευμα, διορθώνοντας τις εκθέσεις των μαθητών…

Σχέδιο για μείωση εργαζομένων στην ΕΡΤ;

Μια διαφορετική ΕΡΤ είχε υποσχεθεί προεκλογικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης και, σύμφωνα με δημοσιεύματα, υπάρχει πράγματι σχέδιο για σημαντικές αλλαγές στη δημόσια τηλεόραση. Μάλιστα, το εν λόγω σχέδιο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και μείωση εργαζομένων. Στην παρούσα φάση, η ΕΡΤ διατηρεί στο δυναμικό της 2.220 άτομα προσωπικό, ενώ αν προστεθούν…

James Dean, ο αιώνιος έφηβος του σινεμά

Ο James Dean σκοτώθηκε σε δυστύχημα σε ηλικία μόλις 24 ετών, στο απόγειο της δόξας του, δημιουργώντας έναν μύθο γύρω από το όνομά του, ο οποίος παραμένει ακόμα και σήμερα το διαχρονικό πρότυπο αμφισβήτησης και εφηβικής τόλμης στο παγκόσμιο σινεμά. Συμβολίζει εκείνο τον αποξενωμένο έφηβο, ο οποίος στην κρίσιμη ηλικία που βιώνει, προσπαθεί…

«Το κυνήγι της χαμένης Ευτυχίας» - Διαδραστικό θεατρικό δρώμενο εν κινήσει

Ένα πρωτότυπο θεατρικό δρώμενο παρουσιάζουν η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία θεάτρου «ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΕΧΝΗΣ» και η «VC» στο VARIBOBI CLUB, υπό την αιγίδα του ομίλου για την UNESCO Πειραιώς και Νήσων. «Το κυνήγι της χαμένης Ευτυχίας» του Χάρη Γεωργιάδη είναι ένα διαδραστικό θεατρικό δρώμενο στο οποίο οι θεατές γίνονται… δράστες! Περπατώντας…

Orson Welles, η ιδιοφυΐα της μεγάλης οθόνης

Έπεισε όλο το έθνος της Αμερικής πως έχουν καταλάβει τη χώρα εξωγήινοι και παρέμεινε μία αστείρευτη ευφυΐα μέχρι το τέλος της ζωής του. Ο Orson Welles παραμένει μία ιδιοφυΐα της μεγάλης οθόνης, ένας καλλιτέχνης με αστείρευτη έμπνευση που κατάφερε να συνδυάσει τη ριζοσπαστική σκηνοθεσία και την πρωτότυπη πλοκή. Η αστείρευτη…

Οι 5 κορυφαίοι χαρακτήρες ελληνικών σειρών όλων των εποχών

Οι ελληνικές σειρές μας χάρισαν μερικούς αξεπέραστους πρωταγωνιστές, οι οποίοι με τις ατάκες, την τρέλα και τον χαρακτήρα τους, έμειναν άφθαρτοι και διαχρονικοί. Ας δούμε τους πέντε από τους πιο διαχρονικούς ήρωες της μικρής οθόνης. Λάζαρος (Είσαι το ταίρι μου): Ο Λάζαρος είναι ο «φευγάτος» τύπος της διπλανής πόρτας, εκείνος που ζει…

Η Ρένα του θεάτρου, του κινηματογράφου, της τηλεόρασης

Η Ρένα του θεάτρου, του κινηματογράφου, της τηλεόρασης. Η Ρένα με το πηγαίο της χιούμορ, την έξυπνη ατάκα και την ατολμία της, πόσες φορές άραγε να μας χάρισε το γέλιο όταν όλα γύρω μας ήθελαν να μας κάνουν να κλαίμε; Η Ρένα που δε δίσταζε σε τίποτα, που εξέφραζε ακριβώς αυτό που αισθανόταν, δίχως να υποκύπτει στις παγίδες του κοινωνικού…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Αυτοί που σε πλήγωσαν

Το χειρότερο ποιο είναι, ξέρεις; Να νιώθεις κενός. Να μη νιώθεις ούτε…

Κάνε την ψυχή σου καράβι

Θα νιώσεις πολλές φορές καράβια να βουλιάζουν μέσα σου. Μην τα αφήσεις.…

Η άγνοιά μου για το «εκκρεμές» του Φουκώ!

Το «εκκρεμές» ήξερα τι είναι. Μας το είχε δείξει ο φυσικός στο σχολείο.…

Η πυξίδα

Αξίζεις! Αξίζεις, γι’ αυτό αγάπα και φρόντισε τον εαυτό σου. Ακόμα και…

Ο έρωτας

Το ξέρω ότι εσύ που μόλις τώρα ξεκίνησες να με διαβάζεις είσαι πολύ…

Η στιγμή του χωρισμού

Έφτασε αυτή η στιγμή που τόσο απευχόμουν. Η ώρα που το χέρι μου θέλεις…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης