tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Ατομική έκθεση ζωγραφικής: «Ν’ αγαπάς σημαίνει να χάνεις» της Ματίνας Σταυροπούλου

Ατομική έκθεση ζωγραφικής: «Ν’ αγαπάς σημαίνει να χάνεις» της Ματίνας Σταυροπούλου

( 2 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Δευτέρα, 12.02.18 15:09
 

Ατομική έκθεση ζωγραφικής: «Ν’ αγαπάς σημαίνει να χάνεις» της Ματίνας Σταυροπούλου

Τη 17η ατομική έκθεση ζωγραφικής της Ματίνας Σπυροπούλου με τίτλο «Aimer c’est perdre – Ν’αγαπάς σημαίνει να χάνεις», θα παρουσιάσει την Τρίτη 20 Φεβρουαρίου η γκαλερί «7».

Η έκθεση  αφορά την ζωή και το έργο της Camille Claudel (1864-1943), η οποία υπήρξε βοηθός, ερωμένη και μούσα του γλύπτη Rodin. Καθώς έζησε τα τελευταία 30 χρόνια της ζωής της στο άσυλο, με την σύμφωνη γνώμη της μητέρας και του αδελφού της Paul Claudel, τα έργα που παρουσιάζονται επιχειρούν να απεικονίσουν το ταλέντο, την αντισυμβατικότητα και την ήττα, λόγω της απόρριψης από τον Rodin αφενός και του βίαιου εγκλεισμού της στο άσυλο αφετέρου.

Τα σχέδια και οι μελέτες, άλλοτε αναπαραστατικά κι άλλοτε αφαιρετικά, αποδίδουν μέσω των γραφισμών και της βίαιης χρωματικής χειρονομίας την ανατρεπτική και χαρισματική προσωπικότητά της. Χρησιμοποιήθηκαν λάδια, γραφίτες, ξηρά παστέλ, κάσια, κόλλες, βερνίκια, σινική μελάνη και άμμος πάνω σε πανί και χαρτί.

Ατομική έκθεση ζωγραφικής: «Ν’ αγαπάς σημαίνει να χάνεις» της Ματίνας Σταυροπούλου

Λίγα λόγια για την καλλιτέχνιδα

Η Ματίνα Σταυροπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα και αποφοίτησε το 1990 από το τμήμα εικαστικών και εφαρμοσμένων τεχνών της Α.Σ.Κ.Τ.  του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. 

Συνέχισε τις σπουδές της στο πανεπιστήμιο FAC DES LETRES  στο Poitiers της Γαλλίας ως το 1991. Πήρε μέρος σε πολυάριθμες ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με κυριότερες τις εκθέσεις: «Dialogues» - Παρίσι, Γαλλία (1993), «Γενέθλιος τόπος» - Μουσείο Μπενάκη Αθήνα (2007), «Διονύσιος Σολωμός» - Judecca  Βενετία, Ιταλία (2008), «Μνημείο κομμένο στα δύο» - Unesco, Δημαρχείο Κηφισιάς, Αθήνα (2015).

aimer_cest_perdre_2833233.jpg

Έχει επίσης εκθέσει ατομικά στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης (1991), στη Bologna της Ιταλίας και στο Saint Etienne της Γαλλίας (1993). Απο το 1994 συνεργάζεται και εκθέτει ατομικά στη Γκαλερί 7 με τελευταία την  έκθεση «Camille Claudel-Aimer c’est perdre» (Φεβρουάριος 2018). 

Έργα της βρίσκονται στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, στο δημαρχείο της Niort (Γαλλία), καθώς και σε πολλές ιδιωτικές και δημόσιες συλλογές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

aimer_cest_perdre_4833233.jpg

INFO
Διάρκεια έκθεσης: 20/02 - 17/03/2018
Ώρες: Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 11-2 μ.μ. &  6-9 μ.μ. / Τετάρτη, Σάββατο: 11-3 μ.μ.
 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

«Μαμά, γιατί θηλάζεις;»

Κυκλοφόρησε το παιδικό βιβλίο «Μαμά γιατί θηλάζεις» από τις εκδόσεις Οσελότος, που δημιουργήθηκε μέσα από τη συλλογική προσπάθεια της Μαρίας Δανιήλ-Παιδιάτρου, της Έφης Κουκουτσάκη-Μαίας και της Νατάσας Δανιήλ-φιλολόγου και εικονογράφου. Είναι αφιερωμένο σε όλες τις μαμάδες, αλλά απευθύνεται σε όλη την οικογένεια. Τα βάσανα της…

«Ο Άπιστος Θωμάς» του Καραβάτζιο

Ο εν λόγω πίνακας, με τίτλο «Ο Άπιστος Θωμάς», αποτελεί έργο του Μικελάντζελο Μερίτζι ντα Καραβάτζιο και τον ζωγράφισε περίπου το 1602-3, δηλαδή στις αρχές της εποχής Μπαρόκ.  Μερικά από τα χαρακτηριστικά του καλλιτεχνικού ύφους της περιόδου είναι το έντονο διακοσμητικό στοιχείο, η κίνηση, το συναίσθημα, τα έντονα χρώματα και οι έντονες…

Ο πόνος δε μένει πια εδώ…

Σήμερα ξεκίνησες από τα χτες. Ούτε καφές, ούτε κουλούρι. Γύρισες τα μαγαζιά, φόρτωσες σακούλες και χαρτιά τον ουρανό, έτρεξες για γλυκά, ζωγράφισες κάρτες, έκοψες κορδέλες, υλικά και συνήθειες. Και σαν όλα πια πήραν μια θέση στη σκηνή, έκανες ένα βήμα πίσω.  Λεπτό πανί στο χρώμα της άμμου, φουσκωτές γιρλάντες με ασημένια στολίδια, λεπτά…

Απόψε κλείδωσε… δε θα γυρίσω

Είναι κάποιες μέρες που δεν ξημερώνουν. Κρεμιούνται από την κουπαστή, τσαλαβουτούν σε νερά, γεμίζουν λάσπες και αφήνουν πατημασιές μέχρι το αύριο. Σε προσπερνούν, νιώθεις τη στάχτη τους να σε σκεπάζει πριν καν καείς, γεμίζουν με αέρα βορινό τα μπατζάκια σου μα εσύ στέκεσαι. Από συνήθεια. Από απόγνωση. Από απορία. Ποτέ δε σου εξήγησε…

Άνθρωποι από καλό χαρμάνι…

Κάθε πρώτη του Μάη, στο πλακόστρωτο έξω από το πατρικό της γιαγιάς μου τραβούσε χειρόφρενο το αγροτικό της Τασίας. Φορτωμένο με κασόνια, διαλυμένα πλαστικά, ιμάντες από χοντρό πανί, αρώματα εξοχής και μερικές σταγόνες πετρέλαιο στο κούτελο. Μια ντουντούκα από εφημερίδα, όπερα στο κασετόφωνο και ένα κομμένο λεμόνι σε πλαστικό ποτήρι. Τα…

ΕΚΠΛΗΞΗ IX: Για 9η χρονιά οι καλλιτέχνες στο πλευρό των αστέγων

Για μια ακόμη χρονιά, η καλλιτεχνική κοινότητα συσπειρώνεται επιστρατεύοντας τη δύναμη της τέχνης προς όφελος των αστέγων της Αθήνας, μέσα από την «ΕΚΠΛΗΞΗ», την ετήσια έκθεση της εικαστικής πλατφόρμας του artAZ, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με την ΚΛΙΜΑΚΑ ΜΚΟ. Η μεγάλη εικαστική γιορτή, που αναδεικνύει το κοινωνικό πρόσωπο της…

Έλα να ξαπλώσεις δίπλα μου

Έλα να ξαπλώσεις δίπλα μου. Όχι, μη θυμώνεις. Δε θέλω κάτι πονηρό, δε σου ζητάω αυτό που πιστεύεις. Θέλω μόνο να ξαπλώσεις δίπλα μου και να μου κρατήσεις το χέρι, ξορκίζοντας όλους τους φόβους και τις αδυναμίες μου. Θέλω να αισθανθώ την παρουσία σου δίπλα μου να με διαβεβαιώνει πως όλα θα πάνε καλά, όταν εγώ είμαι πεπεισμένη για το…

Μια κριτική για την ταινία It

Το It, η κινηματογραφική μεταφορά του βιβλίου του Stephen King, μου κέντρισε το ενδιαφέρον στο να θελήσω να το παρακολουθήσω. Η ταινία περιστρέφεται γύρω από το χαρακτήρα ενός τρομακτικού κλόουν ο οποίος κυνηγάει και φοβίζει μία παρέα παιδιών. Έχοντας δει την κλασική τηλεοπτική σειρά It του 1990 με τον ανεπανάληπτο Tim Burry, θεωρώ πως…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Η γυναίκα που χαμογελούσε πάντα

Μια γυναίκα κάποτε χαμογελούσε πάντα. Όλη την ημέρα, όλες τις ώρες, όλα…

Μιζέρια, ο ύπουλος εχθρός της κοινωνίας

Φίλε Άλκιμε!  Έπειτα από μια βροχή, αν είσαι τυχερός και στρέψεις το…

10 σοφές φράσεις του μεγάλου μας ποιητή Γιάννη Ρίτσου

Ο Γιάννης Ρίτσος, ο ποιητής της Ρωμιοσύνης, αποτελεί έναν από τους…

Ξεπερνώντας το αίσθημα ζήλιας για τους άλλους

Το αίσθημα της ζήλιας είναι λίγο πολύ γνωστό σε όλους. Εμφανίζεται σε…

Πώς να εντοπίσετε τις φοβίες σας και να απαλλαγείτε από αυτές

Ο φόβος είναι ένα ανθρώπινο συναίσθημα που προκαλείται εξαιτίας κάποιας…

Για τα «όχι» που άκουσα στη ζωή μου

Όλα τα όχι που άκουσα στη ζωή μου με έκαναν άνθρωπο δυνατότερο και…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης