tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Βρίσκεστε εδώ: ΑΡΧΙΚΗ ΤΕΧΝΕΣ & ΘΕΑΜΑΤΑ MEDIA
Αγάπες και λουλούδια για Στεφανίδου - Λαμπίρη

Αγάπες και λουλούδια για Στεφανίδου - Λαμπίρη

( 10 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Σάββατο, 09.05.09 23:44
 

labiri_192834b.jpgΤο τηλεοπτικό γεγονός της εβδομάδας ήταν, χωρίς αμφιβολία, το τετ α τετ της Τατιάνας Στεφανίδου με την Χριστίνα Λαμπίρη! Ύστερα από μια ολόκληρη δεκαετία κόντρας στο «γυαλί», οι δυο τους βρήκαν την ευκαιρία να τα πουν και να λύσουν κατά κάποιον τρόπο τις… διαφορές τους δημοσίως, μπροστά στην κάμερα του ίδιου καναλιού και μέσα από την εκπομπή «Αξίζει να το δεις».

Ως οικοδέσποινα, η Τατιάνα προλόγισε μιλώντας για τις δυσκολίες που πέρασε η σχέση της με την Χριστίνα και υπογραμμίζοντας ότι όταν δούλευαν μαζί (στο «Tempo») έτρεφε μεγάλη εκτίμηση για εκείνη. Όμως, όλα αυτά μέχρι η τελευταία να ξεκινήσει δική της εκπομπή και μάλιστα απέναντί της.

«Σκέφτηκα ότι "έτσι και πάω απέναντι, η Στεφανίδου θα με κόψει φέτες". Την παραμονή της πρεμιέρας, με παίρνει η αρχισυντάκτριά σου και μου λέει: "Είσαι σίγουρη για αυτό που πας να κάνεις; Θα τους βρεις όλους μπροστά σου"», είπε η Λαμπίρη, τονίζοντας όμως για την απόφασή της να μην ακολουθήσει την Τατιάνα στη νέα της επαγγελματική στέγη ότι «ήμουν σίγουρη ότι το Alter δεν θα μπορούσε να σηκώσει όλο αυτό το βάρος».

Απ’ την πλευρά της, η Τατιάνα απευθύνθηκε στην καλεσμένη της, λέγοντας: «Ξέρεις με τι θύμωσα πιο πολύ; Είναι θεμιτό να stefanidou_32648455b.jpgέχεις φιλοδοξίες και δεν αισθάνομαι ότι πρέπει να απολογηθείς για την "προδοσία". Αλλά άρχισα να τσιτώνω, όταν κάποια στιγμή κάνοντας ζάπινγκ είδα την εκπομπή σου και ήταν ακριβώς ίδια με τη δικιά μου. Ήμουν εγώ. Θύμωσα, στεναχωρήθηκα, αλλά στη συνέχεια το συνήθισα και μετά έγινε ένας απλός ανταγωνισμός».

Ακολούθως, οι δυο τους θυμήθηκαν τη μοναδική τους συνάντηση όλα αυτά τα χρόνια, σε τηλεμαραθώνιο του 2007. «Ήρθες και με ρώτησες για τα τηλέφωνα και το μάτι μου είχε γυρίσει», είπε η Τατιάνα, για να λάβει αμέσως την απάντησή της: «Τα δευτερόλεπτα πριν έρθω για να σου μιλήσω πέρασε όλη μου η ζωή μπροστά από τα μάτια μου. Μετά έφαγα τέτοια φρίκη με το ύφος σου που σκέφτηκα πως δεν έπρεπε να το κάνω τελικά».

Καθώς η συνέντευξη-συζήτηση κυλούσε, η Τατιάνα ρώτησε τη Χριστίνα αν έχει ποτέ ντραπεί για το ύφος της εκπομπής που παρουσιάζει, παραδεχόμενη πως και στην ίδια έχει συμβεί κάτι τέτοιο κάποιες φορές. «Είχα κι εγώ αυτό το ενοχικό σύνδρομο, γιατί ο τρόπος που γινόταν η εκπομπή δεν "ήμουν εγώ. Είχα δαιμονιστεί. Εσύ είχες χαράξει τη ρότα κι εγώ ακολουθούσα.Κάποια στιγμή, φτάσαμε να κάνουμε μέσο όρο 11%  και μάλιστα την εποχή που εσύ δεν ήσουν απέναντι γιατί ήταν η περίοδος που θα γεννούσες. Τότε σκέφτηκα ότι πρέπει να γίνω η Χριστίνα. Και τότε έγινα ο εαυτός μου», τόνισε η παρουσιάστρια του «Superstar».

Θέλοντας να μείνουν πίσω οι έχθρες του παρελθόντος, προς το τέλος της εκπομπής η Χριστίνα και η Τατιάνα αγκαλιάστηκαν και φιλήθηκαν, με την τελευταία να δηλώνει: «Συγχαρητήρια που τόλμησες να έρθεις. Αισθάνομαι καλά που το κάναμε. Δεν θέλω να υπάρχουν κόντρες και άνθρωποι που με μισούν και τους μισώ. Ειδικά όταν αυτοί είναι άνθρωποι που έχω αγαπήσει. Νιώθω πολύ γλυκά τώρα…».

Φυσικά, θα αναρωτιέστε -και εύλογα- αν όλα αυτά τα… σιρόπια, οι αγάπες και τα λουλούδια έβγαιναν μέσα από την καρδιά των δύο ή απλά έγιναν για τις ανάγκες της εκπομπής και για τα μάτια του κόσμου! Για να είμαστε ειλικρινείς, εμείς πιο πιθανό το δεύτερο σενάριο θεωρούμε, όμως, ούτως ή άλλως, απλά και μόνο η συνάντηση ύστερα από όλα όσα έχουν ειπωθεί, σίγουρα άξιζε τον κόπο…

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Back in Time

Η «ψυχή» των Queen, Φρέντι Μέρκιουρι

Στις 5 Σεπτεμβρίου του 1946, γεννήθηκε ο πιο χαρισματικός ροκ…

Όταν ο «βασιλιάς» Έλβις Πρίσλεϊ βίωνε την αποτυχία

Λένε πως η αποτυχία είναι απαραίτητη για την ίδια την επιτυχία και…

Εφιάλτης, η σπουδαιότερη ελληνική ταινία τρόμου

Και όμως, ο ελληνικός κινηματογράφος μπορεί να καυχηθεί ότι για μία…

Γεώργιος Παπανικολάου, ένας σπουδαίος Έλληνας

Πώς μπορείς να μείνεις αδιάφορη απέναντι σε έναν άνθρωπο που…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους…

Οι χειρότερες ταινίες όλων των εποχών

Αν έχετε σαδομαζοχιστικές τάσεις και θέλετε για κάποιον ακατανόητο…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης