tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Βρίσκεστε εδώ: ΑΡΧΙΚΗ ΤΕΧΝΕΣ & ΘΕΑΜΑΤΑ MEDIA
Γιατί το ΕΣΡ αποφάσισε να «κόψει» τώρα τη «Στιγμή της Αλήθειας»;

Γιατί το ΕΣΡ αποφάσισε να «κόψει» τώρα τη «Στιγμή της Αλήθειας»;

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Πέμπτη, 04.06.09 20:04
 

stigmi_tis_alitheias_734678b.jpgΜε απόφασή του την περασμένη Τρίτη (2/6), το Εθνικό Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο διέκοψε οριστικά τη «Στιγμή της Αλήθειας» κι έτσι το τηλεπαιχνίδι δεν θα προβληθεί την επόμενη τηλεοπτική σεζόν, παρ’ ότι είχε πάρει το «πράσινο φως» από τους υπεύθυνους του ΑΝΤ1. Αρκετοί εμειναν έκπληκτοι από την απόφαση και περισσότερο για τη χρονική περίοδο που αυτή πάρθηκε.

Χρειάστηκε να περάσει δηλαδή μια ολόκληρη περίοδος για να αντιληφθούν εκεί στο ΕΣΡ την ακαταλληλότητα της εκπομπής ή μήπως τελικά κοροϊδευόμαστε; Δεν τασσόμαστε ούτε υπέρ, ούτε κατά του συγκεκριμένου θεάματος. Γεγονός όμως είναι ότι μια ενέργεια κατόπιν εορτής, όταν η τηλεοπτική περίοδος έχει μόλις τελειώσει, δημιουργεί ένα σωρό ερωτηματικά.

Η εκπομπή «κόπηκε» λόγω χαμηλής ποιοτικής στάθμης και εξαιτίας ερωτήσεων που αφορούσαν το σεξ ή και έθιγαν πολλές φορές την προσωπικότητα του ατόμου, βγάζοντας στην επιφάνεια πτυχές που αποτελούν καθαρά θέμα και επιλογή του καθενός ξεχωριστά. Καλώς ή κακώς, για έναν ολόκληρο χρόνο, έβγαλαν τα… άπλυτά τους στη φόρα ένα σωρό παίκτες και παίκτριες, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μεγάλος ντόρος και να χυθούν τόνοι μελάνι. Όμως, οι κύριοι του ΕΣΡ δεν έκαναν καμία παρόμοια κίνηση όλο αυτό το διάστημα, πράγμα που από μόνο του αποτελεί πρόβλημα διότι αποδεικνύει την εξάρτηση του συστήματος από κάποια μεγάλα μέσα ενημέρωσης.

Αν ερχόταν το ΕΣΡ από την αρχή και επέβαλε την παύση του τηλεπαιχνιδιού, θα βλέπαμε τα πράγματα από άλλη σκοπιά. Μπορεί να συμφωνούσαμε, μπορεί να διαφωνούσαμε, αλλά τουλάχιστον θα γνωρίζαμε ότι υπάρχει μια ανεξάρτητη αρχή που ελέγχει πραγματικά την καταλληλότητα των θεαμάτων. Ύστερα όμως από αυτή την υποκριτική κίνηση τι να πούμε; Μόνο για καχυποψία μπορούμε να μιλήσουμε…

Πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα, αναρωτιόμαστε αν πρόκειται να γίνει κάτι και με τις μεσημεριανές εκπομπές που όλες μαζί έδειχναν την επόμενη μέρα αναλυτικότατα τι ακριβώς έγινε στη «Στιγμή της Αλήθειας». Αυτό δεν είναι μεμπτό; Τα ίδια πράγματα δε βλέπαμε στις οθόνες μας και μάλιστα μέρα-μεσημέρι; Ας βγει κάποιος να πει πέντε πράγματα περί του θέματος, αλλά και για το αν τελικά το συγκεκριμένο τηλεπαιχνίδι ήταν το μόνο πρόβλημα της ελληνικής τηλεόρασης.

Το λέμε αυτό διότι προβάλλονται εκπομπές εδώ και πολλά χρόνια που θίγουν ή ξεφτιλίζουν ανθρώπους και μάλιστα αρκετές φορές ανήμπορους διανοητικά. Μπορείτε να βρείτε άπειρα παραδείγματα και ανάμεσα στους εκατοντάδες-χιλιάδες «μη επώνυμους» που έχουν περάσει και περνούν κάθε τόσο από τις εκπομπές της Ανίτας Πάνια. Γιατί στην τελική, κύριοι, είναι εντελώς διαφορετικό κάποιος να ξεφτιλίζεται εν γνώσει του, θυσιάζοντας τον εγωισμό του για να τσεπώσει κάποια φράγκα και άλλο να ξεφτιλίζεται επειδή δεν είναι σε θέση να αντιδράσει. Κι όμως, σε καμία τέτοιου είδους περίπτωση δεν είδαμε κάποιον από τους αρμόδιους να ευαισθητοποιούνται. Γιατί άραγε;

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Μουρόχαυλες επαναστάτριες...

Από πολύ μικρή πίστευα ότι τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» είναι κάτι…

Οι μεγαλύτεροι Έλληνες παίκτες πόκερ

Έχουμε τον τζόγο στο αίμα μας; Μας αρέσει λίγο παραπάνω από τους…

Back in Time

Οι 10 ταινίες με το πιο ανατρεπτικό φινάλε

Δέκα αξέχαστες κινηματογραφικές ταινίες, που το τέλος τους έχει…

Εφιάλτης, η σπουδαιότερη ελληνική ταινία τρόμου

Και όμως, ο ελληνικός κινηματογράφος μπορεί να καυχηθεί ότι για μία…

Kind of blue, η επιτομή της jazz μουσικής

Η jazz ανήκει στα είδη της μουσικής που επιθυμώ να ακούσω το βράδυ,…

Γεώργιος Παπανικολάου, ένας σπουδαίος Έλληνας

Πώς μπορείς να μείνεις αδιάφορη απέναντι σε έναν άνθρωπο που…

Η «ψυχή» των Queen, Φρέντι Μέρκιουρι

Στις 5 Σεπτεμβρίου του 1946, γεννήθηκε ο πιο χαρισματικός ροκ…

Η γλυκιά ανάμνηση της Μαλβίνας

Και ποιός δεν είχε παρακολουθήσει την Μαλβίνα Κάραλη στις μοναδικές…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης