Ανησυχία στα ΜΜΕ για την τεράστια πτώση των διαφημιστικών εσόδων
- tempo team
- ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ
Οι εποχές έχουν δυσκολέψει δραματικά και για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, των οποίων οι ιδιοκτήτες βλέπουν μέρα με τη μέρα να χάνουν ένα τσουβάλι χρήματα από τα διαφημιστικά έσοδα.
Συγκεκριμένα, για το Σεπτέμβριο, καταγράφηκε πτώση κατά 24,23%, με την τηλεόραση να χάνει 31,49% (έλαβε 44,1 εκατ. ευρώ), τα περιοδικά να χάνουν 19,9% (έλαβαν 48,7 εκατ. ευρώ), τις εφημερίδες να εμφανίζουν μείωση 20,2% (έλαβαν 38,8 εκατ. ευρώ) και το ραδιόφωνο έχει μείωση 23,3% (έλαβε 9 εκατ. ευρώ).
Μετά από όλα αυτά, στα κανάλια έχουν αρχίσει να φοβούνται πως ο Οκτώβριος τους επιφυλάσσει ακόμη χειρότερες μέρες, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για πτώση κατά 35%. Όπως γίνεται αντιληπτό, κάτι τέτοιο μπορεί να έχει αντίκτυπο και στους εργαζομένους, αφού πολλά μέσα ενημέρωσης ψάχνουν ήδη αφορμή για νέες απολύσεις.