Περισσότερα τα διαφημιστικά κέρδη του διαδικτύου από των εφημερίδων το 2010
- tempo team
- ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ
Για πρώτη φορά στα χρονικά, το 2010 οι διαφημιστικές δαπάνες στο διαδίκτυο ξεπέρασαν αυτές των εφημερίδων, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε ο ιστότοπος «eMarketer»
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, οι διαδικτυακές διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν κατά 13,9% φέτος και θα φθάσουν στα 25,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ οι αντίστοιχες δαπάνες στις εφημερίδες υπολογίζεται ότι θα μειωθούν κατά 8,2% έως το τέλος του χρόνου και θα φθάσουν στα 22,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
«Είναι κάτι που το βλέπαμε να έρχεται εδώ και καιρό, αλλά πρόκειται για σημείο καμπής. Η κακή κατάσταση της οικονομίας στην πραγματικότητα επιτάχυνε τη μεταστροφή στην ψηφιακή διαφήμιση», δήλωσε ο διευθυντής της ιστοσελίδας «eMarketer», Τζεφ Ράμσεϊ.
Το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης στις Ηνωμένες Πολιτείες θα φθάσει φέτος στα 168,5 δισεκατομμύρια δολάρια και η δαπάνη στο διαδίκτυο αναμένεται να φθάσει στα 28,5 δισεκατομμύρια, σύμφωνα πάντα με το «eMarketer».
Την ίδια στιγμή, αναλυτές από τις ΗΠΑ θεωρούν ότι αρκετές εφημερίδες θα προχωρήσουν στην αναβάθμιση της ηλεκτρονικής τους έκδοσης, αφού εκεί θεωρούν πλέον ότι έχουν περισσότερα κέρδη.