Μείωση κατά 32% των διαφημιστικών εσόδων στα ελληνικά ΜΜΕ
- tempo team
- ΤΕΧΝΕΣ & ΘΕΑΜΑΤΑ
Σε… ελεύθερη πτώση οι διαφημιστικές δαπάνες σε όλα τα ΜΜΕ για τον μήνα Φεβρουάριο. Σύμφωνα με τη «Media Services», από 42 εκατομμύρια ευρώ το 2011, φέτος έλαβαν 32,1 εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που σημαίνει ότι έχουμε μια σημαντικότατη μείωση της τάξης του 32%!
Η μεγαλύτερη πτώση στη διαφήμιση παρατηρείται στον έντυπο Τύπο, με μείον 38,5% για τα περιοδικά και μείον 37% για τις εφημερίδες. Την ίδια στιγμή, η τηλεόραση τον Φεβρουάριο του 2012 εμφανίζει πτώση κατά 23,57%, ενώ το ραδιόφωνο εμφανίζει πτώση κατά 26%.