tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Βρίσκεστε εδώ: ΑΡΧΙΚΗ ΤΕΧΝΕΣ & ΘΕΑΜΑΤΑ MEDIA
Ο Πεταλωτής για τους μισθούς των 40.000 ευρώ στην ΕΡΤ

Ο Πεταλωτής για τους μισθούς των 40.000 ευρώ στην ΕΡΤ

( 5 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Παρασκευή, 16.08.19 19:28
 

Ο Πεταλωτής για τους μισθούς των 40.000 ευρώ στην ΕΡΤ

Με αφορμή τις ανακατατάξεις σε πρόσωπα της ΕΡΤ μετά την αλλαγή κυβέρνησης και την έλευση προσεχώς νέων μεγάλων ονομάτων στο Ραδιομέγαρο, άναψε η συζήτηση για τα συμβόλαιά τους και το κατά πόσο η δημόσια τηλεόραση μπορεί να καλύψει τις υψηλές οικονομικές τους απαιτήσεις. 

Ο πρώην υπουργός της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Πεταλωτής, έσπευσε να κάνει λόγο για τα ποσά που έπαιρναν οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ προ και μετά των μνημονίων. Συγκεκριμένα, έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook:

«Τα περί ΕΡΤ δεν με εκπλήσσουν. Πλέον. Μόνον μία απορία θα ήθελα να λύσω. Το 2009 βρήκαμε την ΕΡΤ, πέραν των άλλων, να δίνει 35άρια και 40άρια μισθούς τον μήνα σε διάφορες “φίρμες” για να μας ενημερώνουν, κατά το δοκούν άλλων κυρίως. Βάλαμε αμέσως πλαφόν τις 3.000 ευρώ το μήνα. Μην αντέχοντας την “υποβάθμιση”, έφυγαν. Και γίνανε κάποιοι ορκισμένοι εχθροί μας φυσικά. Βρέθηκαν εργατικοί, αντικειμενικοί, αξιοπρεπείς που δούλεψαν με τους νέους μισθούς. Η απορία μου συνίσταται στο εξής: οι μισθοί από τότε, που η κρίση εκδηλώθηκε, αποκαλύφθηκε το βάθος της, η ανεργία στον δημοσιογραφικό κλάδο σαρώνει, πώς κυμαίνονται άραγε; Η ΕΡΤ μετά το μαύρο, τι δίνει άραγε και κυρίως τι θα δώσει σε όσους θα αντικαταστήσουν τους μέχρι χθες (αν μπορεί να αντικατασταθεί μια Ακριβοπούλου βέβαια ...). Αυτά θα μπορούσε να τα ρωτήσει και κάποιος Βουλευτής».

Από την ΕΡΤ διαψεύδουν ότι υφίστανται αυτή τη στιγμή μισθοί 40.000 ευρώ μηνιαίως και άλλα παρόμοια ποσά, υποστηρίζοντας ότι ένας δημοσιογράφος πρώτης γραμμής μιας εσωτερικής παραγωγής δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 2.500 ευρώ μεικτά. Εντούτοις, υπάρχουν και οι εξωτερικές παραγωγές, όπου εκεί υφίσταται ένα «παραθυράκι» που δίνει μεγαλύτερες δυνατότητες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δίδονται τα αστρονομικά ποσά του παρελθόντος. Φυσικά, κανείς δεν μπορεί να πει κάτι συγκεκριμένο, αφού δεν ανακοινώνεται τίποτε επισήμως.

Πέραν βέβαια των λαμπερών ονομάτων των παρουσιαστών-δημοσιογράφων, θα πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχουν και αρκετοί άλλοι εργαζόμενοι που προσφέρουν κατά καιρούς τις υπηρεσίες τους στην ΕΡΤ μέσω εργολάβων, πράγμα που ισχύει και για διάφορες άλλες δομές του δημοσίου τομέα. Και εδώ τίθεται επίσης ζήτημα για την αδιαφάνεια και τις αναπόφευκτες έμμεσες εξυπηρετήσεις που δίνει μια τέτοια δυνατότητα. 

Ίσως λοιπόν σε μια εποχή που επιβάλλεται να βρίσκονται όλα στο φως, θα ήταν καλό να ανοίξει η συζήτηση για το αν ο ελληνικός λαός θα πρέπει να γνωρίζει πόσοι και ποιοι είναι αυτοί που απασχολούνται κάθε φορά μέσω των εργολαβιών, τι μισθούς λαμβάνουν, αλλά και πώς θα διασφαλιστεί ένας αξιοκρατικός τρόπος επιλογής τους. Σε μια εποχή που πολλοί ικανοί συνάνθρωποί μας με αυξημένα τυπικά προσόντα βρίσκονται στην ανεργία, μια τέτοια κουβέντα θα έπρεπε να αποτελεί πρώτη προτεραιότητα.

Παράλληλα, θα πρέπει να εξεταστεί σε κάποιες περιπτώσεις το κατά πόσο το «ενοικιαζόμενο» προσωπικό κοστίζει φθηνότερα και αν αξιοποιούνται επαρκώς οι υπάρχοντες εργαζόμενοι της ΕΡΤ. Διότι και αυτό είναι κάτι για το οποίο εκφράζονται αρκετές ενστάσεις κατά καιρούς.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Το «φρικιό» που κρύβουμε μέσα μας...

Τελικά όλοι είμαστε «φρικιά» κι όποιος πει ότι είναι «φυσιολογικός»…

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Back in Time

Όταν ο «βασιλιάς» Έλβις Πρίσλεϊ βίωνε την αποτυχία

Λένε πως η αποτυχία είναι απαραίτητη για την ίδια την επιτυχία και…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή

Όταν έπεσε στο τραπέζι η πρόταση να κάνουμε ένα αφιέρωμα για τις…

Οι 10 ταινίες με το πιο ανατρεπτικό φινάλε

Δέκα αξέχαστες κινηματογραφικές ταινίες, που το τέλος τους έχει…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Θόδωρος Αγγελόπουλος, ο ποιητής της ανθρώπινης περιπέτειας

Γράφει η Δήμητρα Σμυρνή Για το Θόδωρο Αγγελόπουλο, το…

10 ταινίες και ο λόγος που άλλαξαν τη ζωή μου

1. Όσα παίρνει ο άνεμος Για την ανεπανάληπτη φράση της Katie Scarlett…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης