tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Βρίσκεστε εδώ: ΑΡΧΙΚΗ ΤΕΧΝΕΣ & ΘΕΑΜΑΤΑ MEDIA
Κορομηλά: «Δεν απαντάω σε ανθρώπους που έχουν κάνει τη χολή επάγγελμα»

Κορομηλά: «Δεν απαντάω σε ανθρώπους που έχουν κάνει τη χολή επάγγελμα»

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Τετάρτη, 28.04.10 21:16
 

koromila_43566Την απάντησή της για την σκληρή κριτική που της άσκησε η Πόπη Διαμαντάκου από την στήλη της στην εφημερίδα «Τα Νέα» μετά το πρώτο live του «Greek Idol», έδωσε η Ρούλα Κορομηλά στον τηλεοπτικό σταθμό «STAR».

«Είμαι παλιά καραβάνα και έχω συνηθίσει όλα τα σχόλια. Όποιος εκτίθεται, είναι λογικό να εισπράττει και κριτική. Όμως, κάποια πράγματα που λέγονται είναι και μηνύσιμα», είπε αρχικά η Ρούλα και συνέχισε: «Δεν ασχολούμαι με ανθρώπους που έχουν κάνει τη χολή επάγγελμα. Γιατί αν ανατρέξουμε στο παρελθόν, θα δούμε ότι την ίδια χολή η συγκεκριμένη κυρία στάζει για πολλά πρόσωπα. Εγώ, λοιπόν, δεν μπορώ να πω κάτι άλλο επ' αυτού. Καθένας μπορεί να γράφει και να λέει ό,τι θέλει».

Διαβάστε παρακάτω ολόκληρη την κριτική της κ. Διαμαντάκου για την μεγάλη επιστροφή της Ρούλας μπροστά από τις κάμερες:

«Θλιβερό. Μόνο αυτό είναι το θέαμα μιας γυναίκας που δεν βρίσκεται πια στην πρώτη της νιότη και τη βάζουν να κάνει ό,τι και τότε, την ντύνουν όπως τότε, περιμένουν από αυτήν τα ίδια που έδινε και τότε.

Παγίδα. Καλοστημένη. Οχι μόνο από τον Αlpha, αλλά και από ένα ολόκληρο τηλεκύκλωμα που ανέδειξε τη Ρούλα Κορομηλά, στο πέρασμα των χρόνων, σε τηλεοπτικό μύθο. Οχι μόνο δεν την προστάτεψε, αλλά αντιθέτως την έσπρωξε στην κατηφόρα, επιμένοντας ότι διαθέτει ταλέντα "άθραυστα", από εκείνα που σέβεται ο χρόνος και που περιμένει η ελληνική τηλεόραση να ξαναμπούν στον ανταγωνισμό και να αποδείξουν την αντοχή τους. Τίποτε από όλα αυτά δεν ήταν και δεν είναι η Ρούλα Κορομηλά. Αποδείχθηκε. Και δεν ήταν το προχθεσινό αποτυχημένο live τού "Greek Ιdol" η πρώτη φορά.

Μια συνεπής πρωινατζού ήταν, που είχε την τύχη να κάνει καριέρα τη "χρυσή εποχή" της ελληνικής τηλεόρασης, τότε που έρεε το χρήμα, που γέμιζαν οι μεγάλες πίστες στα ελληνάδικα και τα σόου της Κορομηλά αναλάμβαναν να διαμορφώσουν και να συντηρήσουν το κλίμα της χλιδής και της σαπουνόφουσκας (αυτό που σήμερα πληρώνουμε όλοι πολύ ακριβά). Ικανή στην εποχή της γι΄ αυτό που ζητούσε η τηλεοπτική εποχή της. Τίποτε περισσότερο. Αποδείχθηκε, άλλωστε, η μικρή της διάρκεια στις τηλεοπτικές δουλειές της λίγο προτού αποσυρθεί, καθώς καμιά τύχη δεν είχε. Δεν είχε κανέναν λόγο να επανέλθει.

Αλλά η τηλεοπτική κρεατομηχανή δεν έχει κανένα έλεος. Επρεπε να πληρώσει το τελευταίο τίμημα στην τηλεόραση, την οποία και η ίδια τόσα χρόνια υπηρέτησε. Στην τηλεόραση που καταπίνει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και που μετατρέπει σε θέαμα οτιδήποτε μπορεί να "πουληθεί", ακόμη κι αν είναι η εικόνα της φθοράς μιας αλλοτινής ζουμερής ξανθιάς, που υπήρξε η πρώτη σταρ της εγχώριας τηλεόρασης.

Ετσι, αυτό που συνέβη στο κατάμεστο στούντιο του "Greek Ιdol" ήταν μια τραγωδία. Η Ρούλα Κορομηλά, σφιγμένη σε κορσέδες και ένα κατακόκκινο γυαλιστερό φουστάνι, μετά βίας μπορούσε να κάνει μερικά βαριά, χορευτικά βήματα. Η φωνή της λαχανιασμένη προκαλούσε άγχος ότι δεν θα τα καταφέρει να βγει στην επόμενη φράση. Κάθε τόσο προσπαθούσε να ανεβάσει το κέφι ουρλιάζοντας στον κόσμο "έλα! έλα!".

Και η προτροπή έμοιαζε περισσότερο με παρακαλετό.

Οι ανιματέρ φαίνονταν στα πλάνα, καθώς χτυπιούνταν για να καθοδηγήσουν τον κόσμο να παραστήσει τον ενθουσιασμένο. Μπροστά μπροστά ο θίασος των παρουσιαστών του Αlpha αποτελούσε μια επιπλέον σκηνοθετική απόπειρα να εμφανιστεί σαν λαμπερό "τηλεοπτικό γεγονός" η επανεμφάνιση της Κορομηλά.

Η υπερβολή στις εκδηλώσεις ενθουσιασμού και λατρείας υπογράμμιζαν το εντελώς αντίθετο.

Αλλωστε είχαν επιστρατευθεί όλοι την εβδομάδα που προηγήθηκε του live σόου, της Δευτέρας, για να διαμορφώσουν κλίμα δήθεν ενθουσιασμού για την "επιστροφή της σταρ".

Τόσο το χειρότερο. Γιατί αποδείχθηκε ότι δημιούργησαν υπερβάλλουσα προσδοκία. Αυτό που είδε τελικώς το κοινό πόρρω απείχε από αυτό για το οποίο το είχαν προετοιμάσει ότι θα απολαύσει.

Αυτό δεν ήταν τάλεντ σόου, ήταν θρίλερ

Το φιλοθέαμον αντιμέτωπο με ένα "σφαγείο" και όχι με ένα ευχάριστο οικογενειακό πρόγραμμα. Να βλέπει μια αλλοτινή δόξα των σόου να "αιμορραγεί" on camera σε ένα από τα αγριότερα ριάλιτι όλων των εποχών, την πτώση της ίδιας της εικόνας της. Οχι γιατί μπέρδεψε τα λόγια της. Και η εμπειρία της ήταν εμφανής και ο επαγγελματισμός της. Αλλά η παρουσίαση ενός τέτοιου τάλεντ σόου έχει απαιτήσεις από την εικόνα. Και αυτή της Ρούλας Κορομηλά είχε εμφανή τα σημάδια του χρόνου. Το απάνθρωπο είναι να ρίχνονται ακριβώς αυτά στην αρένα της τηλεθέασης. Φρίκη! Αυτό δεν ήταν σόου για ένα χαλαρό, χαρούμενο βράδυ Δευτέρας, αλλά ένα splatter για εθισμένους στο "αίμα" θεατές του ριάλιτι. Παταγώδης και η αποτυχία του καναλιού, που ενεργοποίησε όλες του τις δυνάμεις για να προσφέρει ένα ριάλιτι της θλίψης. Το πρόβλημα του "Greek Ιdol", άλλωστε, ήταν η αποτυχημένη "χημεία" όλων των συντελεστών- από την αρχική παρουσιάστρια, Αντα Λιβιτσάνου, μέχρι την κριτική επιτροπή, τη σκηνοθεσία και την επιλογή των διαγωνιζομένων. Και όλα αυτά δεν σώζονται με ανθρωποθυσίες.

Ενίσχυση της κριτικής επιτροπής

Με έναν "γκεστ" αποφασίστηκε η ενίσχυση της "αναιμικής" κριτικής επιτροπής του Greek Ιdol, για να υπόσχεται κάθε φορά και μια έκπληξη στο φιλοθέαμον που θα είναι υποτίθεται τα σχόλια του "μαϊντανού"-καλεσμένου. Στο πρώτο live τον ρόλο ανέλαβε ο Πέτρος Κωστόπουλος, "για γούρι", μια και παλιά, όταν η Κορομηλά άλλαξε κανάλι και από τον ΑΝΤ1 βρέθηκε στο Μega και πάλι στο πρώτο live είχε καλεσμένο τον ίδιο και έκανε μεγάλο σουξέ.

Αλλες εποχές τότε για τη Ρούλα.

Και για τα σόου. Ηταν και ευκολότερο και να εκπλαγεί το φιλοθέαμον και να γοητευτεί. Ορισμένα πρόσωπα δεν ήταν ακόμη πολύ γνωστά. Πλέον δεν πιάνουν τα "κόλπα". Τά ΄χει μπουχτίσει. Και τους "κολπατζήδες"- μαϊντανούς εξίσου».

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Back in Time

Kind of blue, η επιτομή της jazz μουσικής

Η jazz ανήκει στα είδη της μουσικής που επιθυμώ να ακούσω το βράδυ,…

Γεώργιος Παπανικολάου, ένας σπουδαίος Έλληνας

Πώς μπορείς να μείνεις αδιάφορη απέναντι σε έναν άνθρωπο που…

Οι χειρότερες ταινίες όλων των εποχών

Αν έχετε σαδομαζοχιστικές τάσεις και θέλετε για κάποιον ακατανόητο…

«Ο γέρος και η θάλασσα» του Χέμινγουεϊ σε ένα εντυπωσιακό animation φιλμ

Βασισμένη στη πασίγνωστη νουβέλα του Έρνεστ Χέμινγουεϊ «Ο γέρος και η…

Θεόφιλος Καΐρης, ο φιλόσοφος της νεότερης Ελλάδας που ξεπέρασε τα εσκαμμένα

Ο Θεόφιλος Καΐρης, ακολούθησε την μοίρα όλων των μεγάλων διανοητών,…

Οι κορυφαίες ατάκες του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου (ΒΙΝΤΕΟ)

Όταν φέρνουμε στο μυαλό μας ταινίες του παλιού καλού κινηματογράφου,…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης