tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Βρίσκεστε εδώ: ΑΡΧΙΚΗ ΤΕΧΝΕΣ & ΘΕΑΜΑΤΑ MEDIA
Ε. Μελέτη: Έχω δεχτεί προτάσεις από αντίπαλα κανάλια στο παρελθόν…

Ε. Μελέτη: Έχω δεχτεί προτάσεις από αντίπαλα κανάλια στο παρελθόν…

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Σάββατο, 12.04.08 01:37
 

eleonora_b.jpgΣτην αποκάλυψη ότι την έχουν προσεγγίσει αντίπαλα κανάλια όσο καιρό βρίσκεται στον ΑΝΤ1, προχώρησε η Ελεονώρα Μελέτη, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην αθλητική εφημερίδα «Πρωταθλητής». Ωστόσο, όπως ξεκαθάρισε, δεσμεύεται με συμβόλαιο και δεν συζητάει καν το ενδεχόμενο να αλλάξει περιβάλλον. Κατά τα άλλα, η όμορφη παρουσιάστρια μίλησε για τον «Πρωινό Καφέ», την προσωπική της ζωή, αλλά και τη σχέση της με τον αθλητισμό!

Παρακάτω η συνέντευξη της Ελεονώρας Μελέτη, αναλυτικά:

Αλήθεια, νοιώθεις την… πίεση για πρωταθλητισμό περισσότερο φέτος;
«Α, δεν νοιώθω πίεση, γενικά. Έχω συνηθίσει στους ανταγωνισμούς - πρωταθλητισμούς, από πολύ μικρή, σε πολλούς τομείς της ζωής μου και δεν το καταλαβαίνω».
Δεν σε έχει επηρεάσει το γεγονός ότι φέτος δεν ακούγονται και τα καλύτερα λόγια για την εκπομπή;..
«Γιατί, πότε ακούστηκαν; Για πες μου εσύ, τρία χρόνια που με ξέρεις».
Νοιώθεις καθόλου αδικημένη;
«Όχι. Κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια. Μα, κάθε χρόνο! Επειδή, λοιπόν, έχω βαρεθεί να διαψεύδω, διαψεύδονται από μόνοι τους και δεν γεννάται θέμα. Δεν μπορώ, ειλικρινά αυτά τα σενάρια με έχουν κουράσει πάρα πολύ».

Έχετε ήδη κάνει αλλαγές στον «Πρωινό καφέ». Ετοιμάζετε κι άλλες ενόψει της νέας σεζόν;
«Νέα σεζόν… Ακόμα δεν έχει τελειώσει αυτή! Δεν έχουμε αποφασίσει κάτι. Θα πάμε έτσι μέχρι το τέλος και βλέπουμε. Είναι πολύ νωρίς».
Όσο διάστημα είσαι στον ΑΝΤ1, σου έχουν «χτυπήσει την πόρτα» άλλα κανάλια;
«Και τον πρώτο, και τον δεύτερο χρόνο και τώρα. Αλλά δεν προχωράω σε συζητήσεις, άλλωστε έχω κι ένα συμβόλαιο πολύ δεσμευτικό, που είναι για καιρό ακόμα, οπότε δεν μπαίνω καν στη διαδικασία…»
Συμβόλαιο μέχρι πότε;
«Έχω καιρό ακόμα… Δεν μπορώ να πω ακριβώς, αλλά έχω πολύ καιρό ακόμα».
Για πρωινή εκπομπή σου είχαν μιλήσει;
«Δεν μπήκα σε λεπτομέρειες, από τη στιγμή που έχω συμβόλαιο…»
Πάμε και στα αθλητικά. Πως βλέπεις να τελειώνει το πρωτάθλημα;
«Νομίζω ότι υπάρχει διαφορά ποιότητας του Ολυμπιακού με τις άλλες ομάδες…»

Το γήπεδο για πολλούς είναι ότι καλύτερο για το απόγευμα της Κυριακής. Περιέγραψε τη δική σου ιδανική μέρα μακριά από τη δουλειά.
«Όποια μέρα είναι μακριά από τη δουλειά είναι ιδανική. Εσύ όταν δεν δουλεύεις δεν είναι τέλεια; Οι ιδανικές μέρες της εβδομάδας είναι οι… δυόμισι, από Παρασκευή μεσημέρι μέχρι Δεύτέρα, οκτώ το πρωί. Όταν τελειώνει η δουλειά, που κατεβάζω τα ρολά μου, κλείνω τα τηλέφωνα μου, βλέπω ανθρώπους που μόνο εγώ θέλω κι αγαπώ. Κάνω πράγματα που μου αρέσουν, αθλούμαι -κάνω το σκι μου- τις εκδρομές μου, τα ταξίδια μου, βλέπω τον αγαπημένο μου, κάνω ότι είναι να κάνω, περνάω τέλεια, βγαίνω, ηρεμώ, ξεδίνω και μετά ξανά από την αρχή».
Εκτός από σκι, κάνεις κάποιο άλλο σπορ;
«Γυμναστήριο πηγαίνω πολύ και μου αρέσει. Αλλά ως χόμπι αθλητικό, έχω το σκι, είτε χειμερινό, είτε θαλάσσιο. Αλλά μου αρέσει να δοκιμάζω διάφορα… Θα ήθελα να κάνω «σερφ» για παράδειγμα, κάποια στιγμή σύντομα. Θα δείξει τώρα…»
Περιέγραψε και μια… κλασσική μέρα δουλειάς.
«Ξυπνάω στις 07.00. Αν δεν θέλω να κάνω γυμναστική -γιατί, αν θέλω, ξυπνάω λίγο νωρίτερα, κατά τις 06.00- μαγειρεύω για μετά, μέχρι τις 07.45. Κάνω ένα ντους, φεύγω, γύρω στις 08.30 είμαι εδώ (σ.σ. στα στούντιο του «Πρωινού Καφέ»), κάνουμε την εκπομπή και μετά κάθομαι μέχρι τις 16.00-17.00, που είμαστε πάνω με την ομάδα. Φεύγω, θα πάω λιγάκι για γυμναστική, θα μπω στο Facebook, θα δω τους φίλους μου, θα πάω κάνα σινεμά -καθημερινές είμαι πολύ «χαλαρή», δεν βγαίνω γιατί γυρίζω κι αργά από το γυμναστήριο…- θα δω λίγο τηλεόραση αν έχει καμιά καλή ταινία ή συνδρομητική, καθώς μου αρέσουν πολύ τα ντοκιμαντέρ. Κοιμάμαι γύρω στις 23.00, το αργότερο. Δεν κάνω κάτι ιδιαίτερο στις καθημερινές. Πρέπει να είμαι χαλαρή για να βγάζω το ωράριο. Το πρωινό θέλει και φρεσκάδα, άλλωστε».

Στην προηγούμενη συνέντευξη είχες κάνει λόγο για μια πρόταση γάμου «πριν… χρόοοονια», που είχες αρνηθεί. Έκτοτε διπλασιάστηκαν… έστω;
(σ.σ. το σκέφτεται λίγο) «Εεεεεεεε… Όχι, δεν είχα».
Ωραιότερο και χειρότερο φλερτ, που έχεις να θυμάσαι;
«Χειρότερο φλερτ… Κοίταξε, συνήθως με πλησιάζουν με πολύ χαριτωμένους τρόπους. Υπάρχουν, όμως, στιγμές, που έχω ακούσει πράγματα που με έχουν ξενερώσει εντελώς. Αυτά είναι τα -ας πούμε- πιο… φιλελεύθερο-πρόστυχα σχόλια που σου κάνει κάποιος χωρίς να σε ξέρει. Και δεν μου αρέσει γενικότερα ο επιτηδευμένος αέρας εντυπωσιασμού, που μπορεί να υιοθετήσει κάποιος άνδρας, προκειμένου να τον προσέξει κάποια γυναίκα. Από εκεί και πέρα, έχω πολύ χαριτωμένους τρόπους προσέγγισης να θυμάμαι. Από το να μου πληρώσει κάποιος τα διόδια, επειδή με έχει δει από τον καθρέφτη, μέχρι να με κοιτάξει με πολύ γλυκό τρόπο, έτσι απλά».
Αν και κάτι είπες για αγαπημένο πριν, πρέπει να το… αποσαφηνίσουμε για τους θαυμαστές που… αγωνιούν, και πρέπει να ξέρουν αν έχουν τύχη μαζί σου αυτήν την περίοδο.
«Τους θαυμαστές μου τους ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον τους και τους αγαπώ με έναν ιδιαίτερο τρόπο».

Υπάρχει αγαπημένος, όμως; Κάτι προανέφερες.
«Δεν ανέφερα. Είπα ότι η ιδανική μέρα περιλαμβάνει και τον αγαπημένο μου, αν έχω…»
Εν τέλει, έχουν τύχη οι θαυμαστές;
«Δεν ξέρω αν έχουν τύχη οι θαυμαστές, θα σου πω αν έχω εγώ αγαπημένο. Όχι, δεν έχω. Αλλά μπορεί ν’ αποκτήσω σύντομα (σ.σ. γελάει)».
Τι είναι αυτό που εκτιμάς σ’ έναν άνδρα;
«Το να είναι ο εαυτός του, αυθεντικός, αληθινός. Να μην υιοθετεί κάποιο προφίλ που δεν έχει προκειμένου να με κατακτήσει, κάτι που γίνεται… Γιατί μετά αποκαλύπτεται η αλήθεια που δεν έχει καμία σχέση με αυτό που παρουσίασε αρχικά και τα ανατρέπει όλα».

Η τελευταία φορά που έκλαψες;
«Πριν από δύο εβδομάδες, όταν τράκαρα. Ταράχτηκα πολύ, σοκαρίστηκα. Στην αρχή ήμουν πάρα πολύ ψύχραιμη, αλλά όταν οδηγούσα προς τη δουλειά με έπιασαν τα κλάματα».
Τελευταία φορά που είπες δεν θα ξανακάνω… κάτι;
«Το πρωί που έφαγα γλυκό και μετά… έφαγα ξανά».
Τελευταία φορά που ζήτησες συγνώμη;
«Προχθές, που φτερνίστηκα στην οθόνη του κομπιούτερ του μπαμπά μου, χωρίς να βάλω το χέρι μπροστά. Την έκανα χάλια και μετά φώναζε (σ.σ. γελάει)».

Τώρα που τελειώνει η σεζόν, τι γεύση σου έχει μείνει;
«Ήταν δύσκολος χειμώνας για μένα -περίεργος- γιατί είχα και το πρόβλημα με την υγεία μου, αλλά είχε και πολλές όμορφες στιγμές. Προτιμώ να κρατάω αυτές. Γενικά είμαι πολύ θετικός άνθρωπος. Δεν θα με δεις ποτέ εύκολα να προβληματίζομαι, να στεναχωριέμαι, να πανικοβάλλομαι, να πνίγομαι σε μια κουταλιά νερό. Είμαι πάρα πολύ αισιόδοξος άνθρωπος».
Κάτι που κρατάς ως «δίδαγμα»;
«Με… στριμώχνεις (σ.σ. χαμογελάει). Δεν θέλω να πω ακόμα, το ψάχνω. Έχω πάρει πολλά μαθήματα, αλλά θέλω να τελειώσει η σεζόν για να αποφασίσω πιο ήταν το πιο γερό μάθημα, αυτό που θα κρατήσω…»

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Μουρόχαυλες επαναστάτριες...

Από πολύ μικρή πίστευα ότι τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» είναι κάτι…

Σταμάτα να φοβάσαι!

Φοβάσαι. Ένας φόβος πλημμυρίζει την ψυχή σου κάθε φορά που πας να…

Back in Time

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Γεώργιος Παπανικολάου, ένας σπουδαίος Έλληνας

Πώς μπορείς να μείνεις αδιάφορη απέναντι σε έναν άνθρωπο που…

Οι κορυφαίες ατάκες του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου (ΒΙΝΤΕΟ)

Όταν φέρνουμε στο μυαλό μας ταινίες του παλιού καλού κινηματογράφου,…

«Ο γέρος και η θάλασσα» του Χέμινγουεϊ σε ένα εντυπωσιακό animation φιλμ

Βασισμένη στη πασίγνωστη νουβέλα του Έρνεστ Χέμινγουεϊ «Ο γέρος και η…

Θόδωρος Αγγελόπουλος, ο ποιητής της ανθρώπινης περιπέτειας

Γράφει η Δήμητρα Σμυρνή Για το Θόδωρο Αγγελόπουλο, το…

Η «ψυχή» των Queen, Φρέντι Μέρκιουρι

Στις 5 Σεπτεμβρίου του 1946, γεννήθηκε ο πιο χαρισματικός ροκ…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης