tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Βρίσκεστε εδώ: ΑΡΧΙΚΗ ΤΕΧΝΕΣ & ΘΕΑΜΑΤΑ MEDIA
Μπέτυ Μαγγίρα: Είμαι πολύ τηλεορασάκιας!

Μπέτυ Μαγγίρα: Είμαι πολύ τηλεορασάκιας!

( 1 Ψήφος )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Δευτέρα, 19.11.07 02:03
 

bety_big.jpgΤη φετινή σεζόν παρουσιάζει το σόου του Alpha «TV Stars παρουσιάστε» και ένα πρόγραμμα με την αδελφή της Ματθίλδη στο El Pecado. Ο λόγος για τη Μπέτυ Μαγγίρα, η οποία αποκάλυψε άγνωστες πτυχές του εαυτού της σε συνέντευξή της στο περιοδικό «ON OFF» της Ελευθεροτυπίας. Παρακάτω όλα όσα είπε, αναλυτικά:

-Πώς μπήκες στη διαδικασία της παρουσίασης;

«Εγώ αλλού ήθελα να πάω και αλλού πήγα. Από μικρή πόζαρα πολύ στις φωτογραφίες. Τότε άλλαζα ρούχα τέσσερις φορές την ημέρα, άλλα για το σχολείο, άλλα για τη γειτονιά, άλλα για το παιχνίδι. Πολλή πλάκα! Η Ματθίλδη με φώναζε Φίμπι Κέιμπ - μια μελαχρινή ηθοποιό στα 80s, που θεωρούσε ότι μου έμοιαζε. Είχα, λοιπόν, ψώνιο με το μόντελινγκ και έτσι ήρθα στην Αθήνα. Ξεκίνησα κυρίως με διαφημιστικά. Είχα πολύ έντονη προσωπικότητα και οι περισσότεροι δεν μου έλεγαν ότι "δεν κάνεις για μόντελινγκ, βρε παιδί μου". Μου το είπαν ύστερα από πολλά χρόνια που προσπαθούσα στο χώρο: "Κάνεις μούτες και εκφράσεις και δεν κάνεις γι' αυτό"».

-Πώς το πήρες τότε;

«Δεν μου άρεσε, εννοείται, γιατί το κυνηγούσα πάρα πολλά χρόνια».

-Αν είχες απέναντι την Γκολεμά και τον Ψινάκη όταν ξεκινούσες, θα ήταν καλύτερα ή χειρότερα;

«Σίγουρα, αν σου πουν κάτι άσχημο στεναχωριέσαι. Και τώρα εμένα να μου πουν κάτι άσχημο, με χαλάει».

-Δεν σου φαίνεται, πάντως.

«Ναι, αλλά με ενοχλεί και με βάζει σε σκέψεις. Αυτά τα παιδιά μπαίνουν πιο γρήγορα σ'αυτήν τη διαδικασία, δεν χρειάζεται να περάσουν τόσα χρόνια που δούλευα εγώ για να φτάσουν σ' αυτό το επίπεδο».

-Η πρόταση για την παρουσίαση έγινε αρχικά στην Ελένη Μενεγάκη. Δεν σε πείραξε που ήσουν δεύτερη επιλογή;

«Οχι, βέβαια! Είναι δυνατόν; Η Ελένη Μενεγάκη είναι αυτή που είναι. Μπορεί να μην ήμουν και δεύτερη, αλλά τρίτη ή τέταρτη. Σημασία έχει που το έκανα και προσπαθώ να είμαι όσο καλύτερη γίνεται».

-Θα την αντικαταστήσεις στο πρωινό όταν αποχωρήσει για να γεννήσει;

«Μου το είπε η Ελένη όταν πήγα καλεσμένη της, αλλά δεν είναι κάτι επίσημο από το κανάλι. Δεν ξέρω αν μου το είπε χαριτολογώντας, θέλοντας να παίξουμε ένα παιχνιδάκι. Με τιμά πολύ η πρότασή της, εννοείται, αλλά δεν είναι κάτι επίσημο από το κανάλι».

-Σου είναι εύκολο να επικοινωνείς με τους ανθρώπους και εκτός κάμερας;

«Ναι, και μου αρέσει κιόλας. Το κάνω και στη ζωή μου πάρα πολύ, ακόμη και σε ένα μίτινγκ, που θα πάω για δουλειά, δεν υπάρχει περίπτωση να μην παίξω το επικοινωνιακό παιχνίδι. Με τρελαίνει!»

-Και είσαι «ρόλος» εκείνη τη στιγμή;

«Οχι, εγώ είμαι. Απλώς, μπορεί να χρησιμοποιήσω λίγο παραπάνω το χιούμορ, αν θέλω να αποφύγω κάτι. Είναι μια διπλωματία σε μιαν άλλη μορφή».

-Η αδελφή σου είναι πολύ ταλαντούχα. Όταν εμφανιστήκατε για πρώτη φορά μαζί, πώς ένιωσες;

«Από μικρές κάνουμε πράγματα μαζί και δεν ήταν ότι μου ήρθε κάπως. Ηταν φυσικό επακόλουθο για μένα αυτό. Και στην Ξάνθη κάναμε διάφορα σε τοπικές εκδηλώσεις».

-Η Ματθίλδη μάς είχε πει ότι στην Ξάνθη τη φώναζαν τρελή. Ήσουν κι εσύ αυτού του στυλ;

«Η Ματθίλδη ήταν λίγο πιο εξτρίμ. Είναι τελείως διαφορετικός χαρακτήρας. Εγώ ακολουθώ τη μόδα, αλλά με περισσότερη γυναικεία φιλαρέσκεια. Κάνω κι εγώ εξτρίμ πράγματα, αλλά μέσα στο δικό μου πλαίσιο. Θέλω να είναι πολύ "Μπέτυ", ενώ η Ματθίλδη κάνει πράγματα πολύ κόντρα σ' εκείνη».

-Την είχες πρότυπο;

«Την είχα σαν μαμά. Επειδή δούλευαν και οι δύο γονείς μας, αν και περάσαμε τέλεια παιδικά χρόνια, αυτά που θα έπρεπε να μου πει η μαμά μου μου τα είπε η Ματθίλδη ως μεγαλύτερη. Και μου μάθαινε και πάρα πολλά πράγματα».

-Προτιμάς να σε λένε ωραία ή αστεία;

«Το "ωραία" δεν με χαλάει. Δεν μ' αρέσουν οι ταμπέλες πολύ, αλλά μου αρέσει πάρα πολύ να κάνω τους άλλους να γελάνε. Μου δίνει πολλή δύναμη και ενέργεια».

-Δηλαδή, ο σύντροφός σου τι θέλεις να λέει για σένα;

«Εγώ πρέπει να με βλέπω ωραία για να με δει κι ο σύντροφός μου. Δεν έχω ιδιαίτερες ανασφάλειες. Το ότι δεν μ' αρέσω άβαφτη δεν θεωρώ ότι είναι ανασφάλεια, αλλά πραγματικότητα. Ποτέ δεν θεωρούσα τον εαυτό μου πολύ ωραίο. Με ομορφαίνει πολύ περισσότερο ένα μπρίο, μια τσαχπινιά και όχι τόσο η μούρη. Έξω υπάρχουν πολύ πιο ωραίες γυναίκες από μένα. Για να ξεχωρίσει πια ένας άνθρωπος, παίζει μεγάλο ρόλο το πώς στήνεται, τι βγάζει προς τα έξω».

-Στο Φεστιβάλ Τραγουδιού έμεινες ευχαριστημένη από την παρουσίασή σας;

«Στον ημιτελικό πολύ, στον τελικό θα ήθελα να ήμουν και καλύτερη, αλλά σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι ήμασταν καλές».

-Πώς σας σκέφτηκαν;

«Μας φώναξε ο Τζόνι Καλημέρης. Θεώρησαν ότι είμαστε ένα νέο, φρέσκο ντουέτο, που θα δώσει νέα πνοή στο φεστιβάλ».

-Δεν σκεφτήκατε ότι το κοινό είναι διαφορετικό από αυτό που έχετε συνηθίσει;

«Δεν τα σκέφτομαι εγώ αυτά. Όταν κάτι είναι σόου και μπορώ να κάνω εντυπωσιακά πράγματα που θα μου αρέσουν, δεν πάω με κριτήριο τι κόσμο έχει από κάτω. Δεν σκέφτομαι μήπως πρέπει να μαζευτώ. Εγώ είμαι αυτή που είμαι και γι' αυτό πιστεύω ότι αρέσω. Από κει και πέρα, το προσαρμόσαμε, δεν νομίζω ότι ήμασταν πάρα πολύ εξτρίμ. Δεν βγήκαμε και με κορμάκια!»

-Ήταν πρόβα για τη Γιουροβίζιον;

«Δεν ξέρω. Αυτό θα το κρίνει η ΕΡΤ, θα μας το πει - κι αν μας το πει, θα το μάθετε κι εσείς».

-Θα το ήθελες;

«Εννοείται. Σε οτιδήποτε έχει να κάνει με φαντασμαγορικά σόου, που δεν είναι και πολλά στην Ελλάδα, δεν λες όχι. Κι είναι στο στυλ μου, τα γουστάρω και μ' αρέσει να τα βλέπω και ως τηλεθεατής. Γενικά, είμαι φανατική της τηλεόρασης. Είμαι πολύ τηλεορασάκιας».

-Την πολιτική την παρακολουθείς;

«Οχι, μόνον ό,τι πάρει το αφτί μου. Πρέπει να αλλάξει λίγο η πολιτική σκηνή του τόπου μας. Ο τρόπος που μιλάνε οι ξένοι πολιτικοί είναι πιο φιλικός, πιο κοντά σ' εμένα ως τηλεθεατή. Οι δικοί μας βγαίνουν και λένε "Θα νικήσωμεν!" - τα ίδια και τα ίδια. Πρέπει να γίνουν λίγο πιο ανθρώπινοι, να μιλούν πιο απλά. Θέλω να ενημερωθώ, αλλά δεν με τραβάει ο τρόπος που μου πλασάρουν την πολιτική».

-Και πώς αποφάσισες τι θα ψηφίσεις στις τελευταίες εκλογές;

«Εριξα λευκό, δυστυχώς. Δεν είχα ασχοληθεί και δεν ήθελα να ψηφίσω οτιδήποτε προκειμένου να μην πάει χαμένη η ψήφος».

-Η επέτειος του Πολυτεχνείου τι σημαίνει για σένα;

«Οι καταστάσεις έχουν απαξιώσει αυτή τη μέρα. Χάνει το γεγονός τη σημαντικότητά του με τον τρόπο που αντιδρούν κάποιοι και με τον τρόπο αυτών που απαντούν σ' αυτές τις αντιδράσεις. Οπότε, επειδή γίνεται ακριβώς το ίδιο κάθε χρόνο, στη συνείδηση του κόσμου παύει να είναι τόσο σημαντικό. Δεν του δίνουν την τιμή που θα έπρεπε να δοθεί σε ένα γεγονός που υπήρξε ανατρεπτικό και σκοτώθηκε τόσος κόσμος. Ξέρεις τι λέει ο κόσμος για όλα αυτά τα επεισόδια με τις πορείες, τις μολότοφ και την αστυνομία; "Αντε πάλι τα ίδια!" Αυτό κοιτάει ο Έλληνας, ότι θα ταλαιπωρηθεί. Αλλά ποιος φταίει, ένα τόσο σημαντικό γεγονός, να το βλέπει το κοινό ως ταλαιπωρία;»

 

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Μουρόχαυλες επαναστάτριες...

Από πολύ μικρή πίστευα ότι τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» είναι κάτι…

Σταμάτα να φοβάσαι!

Φοβάσαι. Ένας φόβος πλημμυρίζει την ψυχή σου κάθε φορά που πας να…

Back in Time

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή

Όταν έπεσε στο τραπέζι η πρόταση να κάνουμε ένα αφιέρωμα για τις…

«Ο γέρος και η θάλασσα» του Χέμινγουεϊ σε ένα εντυπωσιακό animation φιλμ

Βασισμένη στη πασίγνωστη νουβέλα του Έρνεστ Χέμινγουεϊ «Ο γέρος και η…

10 ταινίες και ο λόγος που άλλαξαν τη ζωή μου

1. Όσα παίρνει ο άνεμος Για την ανεπανάληπτη φράση της Katie Scarlett…

Τα video games που μας μεγάλωσαν

Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια που αγαπήθηκαν στο παρελθόν είναι πάρα πολλά…

Η «ψυχή» των Queen, Φρέντι Μέρκιουρι

Στις 5 Σεπτεμβρίου του 1946, γεννήθηκε ο πιο χαρισματικός ροκ…

Οι χειρότερες ταινίες όλων των εποχών

Αν έχετε σαδομαζοχιστικές τάσεις και θέλετε για κάποιον ακατανόητο…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης