tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Η παρεξήγηση λύθηκε και Ηλιάδη-Τσαλίκης έκαναν την πρεμιέρα τους

Η παρεξήγηση λύθηκε και Ηλιάδη-Τσαλίκης έκαναν την πρεμιέρα τους

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Τρίτη, 16.06.09 03:48
 

iliadi_5034577b.jpgΜπορεί να μας ταλαιπώρησαν λίγο μέχρι και την τελευταία στιγμή, αλλά τελικά Αγγελική Ηλιάδη και Γιώργος Τσαλίκης διέψευσαν τα προγνωστικά ορισμένων που τους ήθελαν να το «διαλύουν» και έκαναν την πρεμιέρα τους κανονικά στο «Όραμα» Θεσσαλονίκης την περασμένη Παρασκευή.

Οι δύο καλλιτέχνες κλείστηκαν στο καμαρίνι της Αγγελικής την Πέμπτη, στην πρόβα τζενεράλε, τα είπαν για αρκετή ώρα και έλυσαν την παρεξήγηση που είχε δημιουργηθεί ανάμεσά τους. Είναι αλήθεια ότι όλο το προηγούμενο διάστημα συνεννοούνταν μέσω τρίτων και δεν είχαν κάποια τετ α τετ συνάντηση, με εξαίρεση τη φωτογράφησή τους για την αφίσα. Όπως είναι λογικό, αυτό είχε δημιουργήσει ένα άσχημο κλίμα, το οποίο φαίνεται ότι μετά την κουβέντα που είχαν αντιστράφηκε, καθώς και οι δύο διαπίστωσαν ότι το όλο θέμα το είχαν δημιουργήσει άλλοι, οι οποίοι και τους κρατούσαν σε απόσταση τον τελευταίο καιρό.

«Με την Αγγελική δεν μαλώσαμε ποτέ και δεν είχαμε καμία διαφωνία», είπε σε συνέντευξή του πριν μερικές ημέρες ο Γιώργος Τσαλίκης για το θέμα, ενώ για τις συνεννοήσεις τους μέσω τρίτων, επισήμανε ότι «αν η κατάσταση δεν ήταν έτσι, λόγω της ψυχολογίας της Αγγελικής, δεν θα δεχόμουν ποτέ να μιλάμε μέσω μεσαζόντων. Θα το είχα κόψει εξαρχής».

Στα τη πρεμιέρας τώρα, η Αγγελική Ηλιάδη φορούσε ένα ασημί - καφέ φόρεμα από μεταξωτή οργάντζα με πέτρες σβαρόφσκι, το οποίο ήταν επιλογή του Μπάμπη Λαζαρίδη. Η αοιδός και ο σύζυγός της, λίγο πριν δολοφονηθεί, είχαν επισκεφθεί τη μοδίστρα της Αγγελικής, Κάτια Γκίγκιλα, και είχαν αποφασίσει να ράψουν το συγκεκριμένο φόρεμα για τις εμφανίσεις της στις «Μούσες», πράγμα ωστόσο που δε συνέβη τελικά λόγω του θανάτου του Λαζαρίδη.

«Έχω μάθει στη ζωή μου να μιλάω με την καρδιά μου και αυτή είναι που με οδήγησε κοντά σας απόψε. Σας ευχαριστώ για την αγάπη σας όλο αυτό το διάστημα, την οποία έχω εισπράξει πολύ έντονα. Σας ευχαριστώ με όλη μου την ψυχή», ήταν τα λόγια της συγκινημένης αοιδού από την πίστα του νυχτερινού κέντρου.

Απ’ την πλευρά του, ο Τσαλίκης, μετά το τέλος της πρεμιέρας, είπε στους δημοσιογράφους τα καλύτερα λόγια για την επανεμφάνιση της Ηλιάδη, ενώ επισήμανε ότι θα τη στηρίξει ακόμη και ψυχολογικά, αν χρειαστεί τη βοήθεια του.

Τέλος καλό, όλα καλά!..

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης