tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Πέγκυ: «Τα τραγούδια που λέει η Θεοδωρίδου, εγώ τα είχα απορρίψει…»

Πέγκυ: «Τα τραγούδια που λέει η Θεοδωρίδου, εγώ τα είχα απορρίψει…»

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Τρίτη, 16.06.09 20:03
 

pegky_17495b.jpgΟυκ ολίγα «καρφιά» εξαπέλυσε η Πέγκυ Ζήνα με αποδέκτες τη Νατάσα Θεοδωρίδου και τον Γιώργο Θεοφάνους σε συνέντευξή της σε ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης. Η γνωστή τραγουδίστρια τα είπε και πάλι ένα… χεράκι για τον στιχουργό, που το έχουμε εμπεδώσει πια για τα καλά ότι τον έχει άχτι (!), ενώ όσον αφορά τη συνάδελφό της ναι μεν ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει μεταξύ τους «ανοικτός πόλεμος», αλλά έριξε το φαρμάκι της λέγοντας ότι δεν ζηλεύει τα τραγούδια που της έγραψε ο Θεοφάνους, γιατί απλούστατα είναι από εκείνα που έχει απορρίψει (άουτς!).

«Ανοιχτός πόλεμος δεν υπήρξε ποτέ με τη Νατάσα. Υπήρχε ανάμεσα σε ανθρώπους από το δικό μου και το δικό της περιβάλλον», τόνισε αρχικά η Πέγκυ, ενώ στη συνέχεια κλήθηκε να απαντήσει αν θα ξανασυνεργαζόταν με τον Θεοφάνους:

«Δεν περάσαμε πάρα πολύ καλά. Δεν ταιριάζουν οι χαρακτήρες μας. Και εκείνος άλλωστε το δήλωσε σε συνεντεύξεις και αφιερώματα ότι δεν θα ξανασυνεργαζόταν μαζί μου. Αν θα μπορούσε να ξεχαστεί; Έχει τόσες αντιπάθειες, που είναι αδύνατο να είναι ξεχασμένος! Δεν βλέπετε τι γίνεται; Δεν υπάρχει περιοδικό, ραδιόφωνο και τηλεόραση που να μη βρίζει κάποιος τον Θεοφάνους! Για μένα είναι φοβερά ψυχοφθόρο να συνεργάζομαι μαζί του. Οι λόγοι είναι σοβαροί και προσωπικοί».

Όσα για το αν ζηλεύει τα κομμάτια που έχει γράψει ο στιχουργός για τη Νατάσα Θεοδωρίδου, η Πέγκυ επισήμανε: «Όχι, δεν τα ζηλεύω. Είναι τραγούδια που εγώ τα άφησα. Τα έχω δοκιμάσει όλα, υπάρχουν με τη φωνή μου. Δεν θέλω να είμαι άδικη και να πω ότι τα  απέρριψα. Κάποια από αυτά μου άρεσαν αρκετά. Τα τραγούδησα και περίμενα να έρθουν τα δύο-τρία δυνατά. Όμως, η επικοινωνία και η συνεργασία με τον Θεοφάνους στάθηκαν αδύνατες. Δεν ταιριάζουμε ως άνθρωποι, ως χημεία».

«Μεγάλη μου τιμή η πρόταση από Μητροπάνο»

Φυσικά, η αοιδός δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στην επικείμενη συνεργασία της με τον Δημήτρη Μητροπάνο, για την οποία είπε: «Είναι ο πιο μεγάλος εν ζωή τραγουδιστής και ο πιο ροκ άνθρωπος που υπάρχει. Απόδειξη ότι δεν υπάρχει νεανικό σχήμα που να μην συμπεριλαμβάνει στο ρεπερτόριό του τραγούδια του. Είχα από τους ανθρώπους του μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση συνεργασίας και αυτό το θεωρώ μεγάλη μου τιμή. Δεν υπάρχει όμως κάτι που μπορώ να ανακοινώσω ή να συζητήσω τώρα».

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης