tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Έ. Παπαρίζου: «Όταν πάω σούπερ µάρκετ, κοιτάω το πάτωµα γιατί ντρέποµαι»

Έ. Παπαρίζου: «Όταν πάω σούπερ µάρκετ, κοιτάω το πάτωµα γιατί ντρέποµαι»

( 3 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Τρίτη, 23.06.09 01:41
 

paparizou_bigfish_7334b.jpgΓια πολλά και άκρως ενδιαφέροντα προσωπικά της θέματα μίλησε η Έλενα Παπαρίζου σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Big Fish». Η δημοφιλής τραγουδίστρια αναφέρθηκε στο παρασκήνιο του θανάτου του πατέρας της, αποκάλυψε ότι κάποια στιγμή είχε ασπαστεί τον βουδισμό αλλά στη συνέχεια το μετάνιωσε, ενώ έκανε λόγο και για τον χαμηλών τόνων χαρακτήρα της. Παρακάτω διαβάστε τα σημαντικότερα αποσπάσματα της συνέντευξής της, αναλυτικά:

Για τη θρησκεία: «Ζω για να δίνω απαντήσεις στη ζωή µου και αυτές που δεν θα βρω θα τις βρούνε τα παιδιά µου. Στο παρελθόν είχα αλλάξει και θρησκεία, από χριστιανή ορθόδοξη έγινα βουδίστρια. ∆ιάβαζα πάρα πολύ, ήθελα να µάθω... Θυµάµαι να κάθοµαι µε φίλους µουσουλµάνους να διαβάζουµε το Κοράνι και να τους λέω: “∆εν έχει διαφορές από την Παλαιά ∆ιαθήκη”. Βέβαια ξανάγινα χριστιανή ορθόδοξη, γιατί αυτό µου ταιριάζει».

Για τους γονείς της: «Δεν πρέπει να θεωρούµε τους γονείς µας δεδοµένους. Είναι δύσκολη η δουλειά που κάνω, ειδικά επειδή είναι νύχτα... Θυµάµαι µε έπαιρναν οι γονείς µου τηλέφωνο και µου έλεγαν “Ελενα, έλα να µας δεις” κι εγώ τους απαντούσα “δεν προλαβαίνω”, ή έπαιρνε η µητέρα µου τηλέφωνο και της το έκλεινα γιατί όπως τώρα, για παράδειγµα, έδινα συνέντευξη. Είχε συµβεί να περάσουν και δύο εβδοµάδες και να µην έχουµε µιλήσει... Υπήρχαν όµως και νύχτες που τους έπαιρνα τηλέφωνο και τους έλεγα: “Ευχαριστώ που υπάρχετε στη ζωή µου, σας αγαπώ”».

Για τον πατέρα της: «Υπάρχουν στιγµές που θέλω να µιλάω για τον πατέρα µου, διότι ήταν ένας άνθρωπος που δεχόταν τους άλλους όπως ήταν, δεν καταπίεζε ποτέ κανέναν. Οταν ήµασταν οι δυο µας. Είµαιτο µικρότερο παιδί στην οικογένεια και µε έχουν σαν µοναχοπαίδι επειδή ήρθα αρκετά αργότερα. Οταν γεννήθηκα είχαν στρώσει οι δουλειές του πατέρα µου και είχε χρόνο να ασχοληθεί µαζί µου. Συζητούσαµε τα πάντα. Ηταν ο καλύτερός µου φίλος (…) Οταν όµως µε τσάντιζε είχα βρει έναν τρόπο για να το ξεπερνάµε: του έγραφα λοιπόν ένα γράµµα και το άφηνα κάτω από το µαξιλάρι του! Ετσι ξεπερνούσαµε την κρίση. Υπήρχαν στιγµές που τσακωνόµασταν όταν µου έλεγε καµιά βαριά κουβέντα και µπορεί να περνούσαν και δυο µέρες για να ξαναµιλήσουµε. Τα κάνουν αυτά οι πεισµατάρη δες και ο γέρος µου ήταν πεισµατάρης. Μετά όµως µου έλεγε “Λενάκι µου, έλα δω” και αµέσως ξάπλωνα στα πόδια του και τελείωναν όλα. (…) Αυτό που µε απασχολεί τώρα, ως παιδί και ως πολίτη της Σουηδίας, είναι να βρεθεί ποιος είναι ο λόγος που καθυστέρησε το ασθενοφόρο. Ακόµη και σήµερα, σχεδόν 6 µήνες µετά, υπάρχουν σχετικά δηµοσιεύµατα στον τοπικό Τύπο. ∆ιότι το νοσοκοµείο απέχει µόλις 7 λεπτά. Η περιοχή όπου βρίσκεται η ελληνική κοινότητα είναι ανάµεσα σε µια κακόφηµη συνοικία και σε µια κυριλέ. Οι δικοί µου έπαιρναν τηλέφωνο και το ασθενοφόρο που ήταν δίπλα, λένε, περίµενε την Αστυνοµία για να ξεκινήσει... Τελικά το άδικο ήταν για την αδελφή µου, που πέθανε ο πατέρας µου στα χέρια της. Οφείλουµε ως οικογένεια να το ξεκαθαρίσουµε. Και είµαι έτοιµη να το κάνω.

Για τα όνειρά της όταν ήταν μικρή: «Ακόµη έχω το ηµερολόγιο που άρχισα να γράφω στην Α’ ∆ηµοτικού και φαίνεται τι ήθελα να γίνω. Παντού λοιπόν έγραφα ότι όταν µεγαλώσω θέλω να γίνω τραγουδίστρια, ηθοποιός, µπαλαρίνα και κοµµώτρια (επειδή µου άρεσε όλη την ώρα να φτιάχνοµαι)».

Για τη Eurovision: «Δεν ήθελε κανείς να πάω. Εγώ όµως ένιωθα ότι ήµουν ήδη εκεί. Θυµάµαι κάποια στιγµή καθόµουν µε συγγενείς και φίλους και σηκώνοµαι όρθια και τους λέω: «Εγώ θα πάω. Οποιος θέλει µε στηρίζει, όποιος δεν θέλει δεν πειράζει».

Για την κριτική: «∆εν θέλω να ακούω µόνο τα καλά, χρειάζοµαι και την κριτική για να βελτιώνοµαι. Οταν ακούω “είσαι θεά” ή “τι τέλειο είναι αυτό”, κλείνω τ’ αφτιά µου. Τα καλά λόγια, όπως και την κριτική, πρέπει να τα ζυγίζεις.

Για τον χαρακτήρα της: «Είµαι πολύ ανοιχτή σαν άνθρωπος, ταυτόχρονα όµως και ντροπαλή. Για παράδειγµα, όταν πάω στο σούπερ µάρκετ, κοιτάω πάντα το πάτωµα γιατί ντρέποµαι».

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Μουρόχαυλες επαναστάτριες...

Από πολύ μικρή πίστευα ότι τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» είναι κάτι…

Σταμάτα να φοβάσαι!

Φοβάσαι. Ένας φόβος πλημμυρίζει την ψυχή σου κάθε φορά που πας να…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης