tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

MTV Awards: Ύμνοι για τον Μ. Τζάκσον και αποδοκιμασίες για τον Κ. Γουέστ

MTV Awards: Ύμνοι για τον Μ. Τζάκσον και αποδοκιμασίες για τον Κ. Γουέστ

( 4 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Δευτέρα, 14.09.09 23:17
 
jackson_mtv_74566
madonna_mtv_7843455
west_swift_78334545

Η Μαντόνα έπλεξε ένα συγκινητικό εγκώμιο για τον Μάικλ Τζάκσον, αλλά ο ράπερ Κάνι Γουέστ προκάλεσε με τη συμπεριφορά την Κυριακή το βράδυ στην τελετή της απονομής των μουσικών βίντεο βραβείων του MTV.

Ο Γουέστ αποδοκιμάστηκε από το κοινό όταν εισήλθε με άλμα στη σκηνή τη στιγμή που η νεαρή τραγουδίστρια Τέιλορ Σουίφτ ευχαριστούσε το κοινό που ανέδειξε το βιντεοκλίπ της «You Belong to Me» ως το καλύτερο γυναίκας τραγουδίστριας, αφού επικράτησε της Μπιγιονσέ και της Λέιντι Γκάγκα, που ήταν υποψήφιες στην ίδια κατηγορία.

Ο Γουέστ όρμησε στη σκηνή και είπε «Τέιλορ, είμαι πραγματικά χαρούμενος για σένα, θα σ' αφήσω να τελειώσεις την ομιλία σου, αλλά η Μπιγιονσέ είχε κάνει ένα από τα καλύτερα βίντεο όλων των εποχών». Το κοινό άρχισε να φωνάζει και οι κάμερες γύρισαν προς την Μπιγιονσέ, η οποία κοίταζε τελείως αμήχανη.

Η Μαντόνα ανέλαβε το σόου για την έναρξη της βραδιάς με ένα αφιέρωμα στη μνήμη του Μάικλ Τζάκσον, που έφυγε από τη ζωή στις 25 Ιουνίου σε ηλικία 50 χρόνων από υπερβολική δόση ισχυρών αναισθητικών που τα χρησιμοποιούσε ως υπνωτικά.

«Ήταν ένας βασιλιάς, αλλά ήταν και άνθρωπος και αλλοίμονο, είμαστε όλοι άνθρωποι και ορισμένες φορές πρέπει πρώτα να χάσουμε πράγματα για να τα εκτιμήσουμε», δήλωσε η διάσημη τραγουδίστρια. Μετά την ομιλία της, σωσίες του Τζάκσον ανέβηκαν στη σκηνή και άρχισαν να μιμούνται τις χορευτικές του φιγούρες υπό τους ήχους ορισμένων γνωστών επιτυχιών του, πριν η Τζάνετ Τζάκσον τραγουδήσει την επιτυχία της Scream.

Το αφιέρωμα στον Τζάκσον και οι απρέπειες του Κένι Ουέστ ήταν τα δύο στοιχεία που επισκίασαν την εκδήλωση των βραβείων. Το βραβείο για το καλύτερο ροκ βίντεο πήρε το συγκρότημα των Green Day για το 21 Guns και η Μπρίτνεϊ Σπίαρς για το καλύτερο ποπ βίντεο για το Womanizer.

Παρακάτω παραθέτουμε τους νικητές των σημαντικότερων βραβείων της βραδιάς:

Βιντεοκλίπ της χρονιάς: Μπιγιονσέ, «Single Ladies»
Πρωτοεμφανιζόμενος: Λέιντι Γκάγκα, «Poker Face»
Καλύτερο hip hop βιντεοκλίπ: Έμινεμ, «We Made You»
Καλύτερο βιντεοκλίπ από άντρα καλλιτέχνη: T.I. Featuring Ριάνα, «Live Your Life»
Καλύτερο βιντεοκλίπ από γυναίκα καλλιτέχνη: Τέιλορ Σουίφτ, «You Belong With Me»
Καλύτερη καλλιτεχνική διεύθυνση σε βιντεοκλίπ: Λέιντι Γκάγκα, «Paparazzi»
Καλύτερη χορογραφία σε βιντεοκλίπ: Μπιγιονσέ, «All the Single Ladies»
Καλύτερη κινηματογράφηση: Green Day, «21 Guns»
Καλύτερη σκηνοθεσία: Green Day, «21 Guns»
Καλύτερα ειδικά εφέ: Λέιντι Γκάγκα, «Paparazzi»

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης