Η κοινή πορεία Άννας Βίσση και Νίκου Καρβέλα

4.875 1 1 1 1 1 Βαθμολογία 4.88 (72 Ψήφοι)

Η κοινή πορεία Άννας Βίσση και Νίκου ΚαρβέλαΠρόκειται για ένα από τα διασημότερα ζευγάρια της σύγχρονης μουσικής βιομηχανίας στην Ελλάδα. Η κοινή τους πορεία ξεκίνησε το 1979 όταν οι υπεύθυνοι της δισκογραφικής εταιρίας της νεαρής τότε τραγουδίστριας, Άννας Βίσση, την έστειλαν στο σπίτι ενός νεαρού μουσικού συνθέτη για να συζητήσουν το ενδεχόμενο μιας συνεργασίας, αλλά και να δουν ποια κομμάτια του θα μπορούσε να ερμηνεύσει. Η γνωριμία τους ήταν επεισοδιακή με τον Καρβέλα να μην κερδίζει ακριβώς τις εντυπώσεις και την Βίσση να φεύγει… τρέχοντας!

Τελικά η συνεργασία ξεκίνησε, με τον δίσκο «Ναι» του 1980. Λίγο αργότερα ξεκίνησε και ο ερωτικός τους δεσμός με την Βίσση να είναι η μούσα του Καρβέλα και εκείνη να τον συμβουλεύεται για τα πάντα.

Το 1982 μετά την δεύτερη εμφάνιση της Βίσση στη Eurovision, ιδρύουν τη δική τους δισκογραφική εταιρία με την επωνυμία KarVi, τίτλος φυσικά εμπνευσμένος από τα ονόματα τους. Κυκλοφορούν το δίσκο «Είμαι το σήμερα είσαι το χθες», ωστόσο γρήγορα αποσύρεται από τη στιγμή που υπάρχει ήδη συμβόλαιο αποκλειστικής τους συνεργασίας με την Minos.

Ο γάμος τους γίνεται τον Μάιο του 1983 ενώ 5 μήνες μετά γεννιέται η κόρη τους Σοφία.

Στα χρόνια που ακολούθησαν παγιώνονται ως καλλιτεχνικό ζευγάρι, έχοντας σερί επιτυχιών. Ο Καρβέλας  εξελίσσει την πορεία της τραγουδίστριας γράφοντάς της τραγούδια πιο μοντέρνα και ποπ, με συνέπεια να αλλάξει το έντεχνο ως τότε ύφος της. Η κοινή τους πορεία συνεχίζεται με τεραστία επιτυχία μέχρι το 1990, όταν και εμφανίστηκαν τα πρώτα σύννεφα στη σχέση τους. Ακολουθεί μια ταραγμένη περίοδος εχθρικών δηλώσεων, άγχους και λανθασμένων επαγγελματικών κινήσεων.

Το 1991 αποφασίζουν να συνεργαστούν ξανά -πρωτοπορώντας για μια ακόμη φορά- μαζί και με την rock opera «Δαίμονες», αποσπώντας υμνητικές κριτικές για την ερμηνεία της Βίσση.

Συνεχίζουν τη συνεργασία τους έχοντας χωρίσει, αλλά ζώντας ακόμη κάτω από την ίδια στέγη. Το 1992, επισφραγίζοντας τη σχέση τους, κυκλοφορούν από κοινού τον δίσκο «Εμείς».

Η σχέση τους γίνεται πλέον οικογενειακή χωρίς να λείπουν οι κατά καιρούς προστριβές του οξύθυμου Καρβέλα εναντίον εραστών της Βίσση.

Στα μέσα της δεκαετίας του 90’ φέρνουν την επανάσταση σε έναν νεκρό χώρο διασκέδασης, τα μπουζούκια, πλασάροντας τα φαντασμαγορικά σόου με πλούσια σκηνικά και εντυπωσιακά χορευτικά. Ακολουθούν δίσκοι με θρυλικές πωλήσεις (κλίμα τροπικό, αντίδοτο), με αποκορύφωμα τον δίσκο ΚΡΑΥΓΗ του 2000, που γίνεται 6 φορές πλατινένιος στην Ελλαδα, 7 στην Κύπρο, 2 στην Αυστραλία ενώ συνολικά ξεπερνά σε πωλήσεις τα 500.000 αντίτυπα.

Λίγο καιρό μετά εκδίδουν και επίσημα το διαζύγιο τους.

Ακολουθεί μια διεθνής απόπειρα με το album «Everything I am» που γίνεται ασημένιο στις ΗΠΑ, κυρίως λόγω των ομογενών.

Η δισκογραφία περνάει μια μεγάλη κρίση, δίσκοι με λιγότερη επιτυχία απ’ ότι στο παρελθόν, όπως το «Χ» και οι «Παράξενες εικόνες», δείχνουν τα πρώτα σημάδια ότι το ζευγάρι έχει κουράσει και πως ήρθε ο καιρός οι δυο τους να συνεχίσουν χώρια. Η αρχή της οριστικής ρήξης του αιώνιου ζευγαριού ήταν το 2006.

Η Άννα Βίσση δέχεται πρόταση να εκπροσωπήσει την χώρα μας στο διαγωνισμό της Eurovision, 24 χρόνια μετά την τελευταία της εμφάνιση και την 5η θέση για την Κύπρο. Αρχικά αρνείται, αλλά στη συνέχεια δέχεται την πρόκληση. Ένα μεγάλο promo tour ταξίδι αρχίζει, χωρίς να έχει τον άνδρα της στο πλευρό της, αφού ο Καρβέλας… τρέμει τα αεροπλάνα! Έτσι, λοιπόν, την αφήνει μόνη, για πρώτη φορά.

Τα γραφεία στοιχημάτων κάνουν λόγο για πιθανή πρωτιά, ωστόσο τελικά η απόλυτη Ελληνίδα σταρ καταλήγει στην 9η θέση. Απαντά μόνη της σε όλα τα (αρνητικά) σχόλια, με τον σύνθετη του κομματιού να μην εμφανίζεται πουθενά για να την υποστηρίξει.

Λίγο αργότερα, έρχεται στην επικαιρότητα ένα θέμα που έχει τις ρίζες του στο παρελθόν και συγκεκριμένα στο 1994. Τότε η Ρούλα Κορομηλά κυριαρχεί τηλεοπτικά με το show «Bravo» από τον τηλεοπτικό σταθμό mega, ενώ ο ΑΝΤ1, θέλοντας να απαντήσει με κάτι ανάλογο, σκέφτηκε την Άννα Βίσση για την παρουσίαση ενός ανάλογου τηλεοπτικού show. Η Βίσση αρχικά αρνείται μη θέλοντας να κάνει κάτι έξω από τη μουσική της πορεία. Τελικά, έπειτα και από πιέσεις του Καρβέλα δέχεται να παρουσιάσει την εκπομπή «Με αγάπη Άννα», αλλά το τηλεοπτικό πείραμα δεν πετυχαίνει και η εκπομπή καταποντίζεται σε τηλεθεάσεις.

Η παραγωγή της εταιρίας Polyvideo είναι κατώτερη των προσδοκιών και η Βίσση αποχωρεί από την 10η εκπομπή, παρά την ύπαρξη συμβολαίου που προεβλέπει την παραγωγή 40 εκπομπών. Αυτό, βέβαια, είχε και ως συνέπεια η εταιρία να κινηθεί νομικά ενάντια στη μεγάλη σταρ...

Το ζευγάρι αψηφά την υπόθεση και το αποτέλεσμα είναι η εταιρία παραγωγής να ζητά αποζημίωση ύψους 2,3εκατ. ευρώ. Σε αυτή τη δύσκολη φάση της ζωής της Άννας, ο Καρβέλας, έχοντας και έναν νέο έρωτα -με την Αννιτα Πανια- και τον ερχομό ενός παιδιού, αδιαφορεί εντελώς για τα προβλήματα που μαζί είχαν δημιουργήσει.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι κατά τη διάρκεια της σχέσης τους, ο Καρβέλας είχε φέρει ουκ ολίγες φορές σε δύσκολη θέση την Βίσση, πότε ξυλοκοπώντας τον Μάριο Φραγκούλη και πότε επιτιθέμενος στον Λάκη Λαζόπουλο.

Από τα μέσα του 2007 οι σχέσεις τους είχαν ψυχραθεί, ενώ στις αρχές του 2008 μοίρασαν την κοινή ως τότε περιουσία που μαζί είχαν δημιουργήσει.

Από τον Μάιο του 2008 δεν έχουν πια καμιά επαφή.

Τελικός απολογισμός; Ένας γάμος, ένα παιδί, 28 χρόνια κοινής πορείας, 10 χρόνια ερωτικής σχέσης, 21 χρόνια γάμου, 23 δίσκοι, 18 singles, πάνω από 10 ντουέτα, 2 θεατρικά έργα, 10 χρυσοί δίσκοι, 6 πλατινένιοι, 5 διπλά πλατινένιοι, ένας τριπλά, ένας τετραπλά, ένας έξι φορές πλατινένιος και πάνω από 3.000.000 αντίτυπα συνολικά!

Έχει ανακοινωθεί ότι στον επόμενο και πολυαναμενομενο δίσκο της απόλυτης ο Καρβέλας δεν θα έχει καμία ανάμειξη ούτε σε στιχουργικό επίπεδο, ούτε σε επίπεδο παραγωγής.

Εμείς ευχόμαστε η σχέση τους να επανέλθει και κάποτε στο μέλλον να ξαναγράψουν ιστορία…

Please publish modules in offcanvas position.