tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Θεατρο-εικαστική παράσταση «Παρατήρηση του Άχρονου» στο θέατρο της ΑΣΚΤ

Θεατρο-εικαστική παράσταση «Παρατήρηση του Άχρονου» στο θέατρο της ΑΣΚΤ

( 4 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Τετάρτη, 28.12.16 01:55
 

Θεατρο-εικαστική παράσταση «Παρατήρηση του Άχρονου»

Αντί εισιτηρίου, τρόφιμα μακράς διαρκείας για τους πρόσφυγες

Πρόκειται για μια παράσταση από την EΥPRAKSIA, σε συνεργασία με το Θέατρο της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών.

Το έργο «Παρατήρηση του Άχρονου» πραγματεύεται την ποιότητα και τη δυναμική της Παρατήρησης του μέσα και του έξω, την αυτοπαρατήρηση και την εξέλιξη της ύπαρξης μέσα από τις αξίες της που είναι η Αφομοίωση-Ενσυναίσθηση-Συνείδηση. 

Η Παρατήρηση είναι το κλειδί της ελευθερίας -επίγνωση της εικονικότητας του κόσμου. Το project αφορά την Παρατήρηση, την Αυτοπαρατήρηση, τον Παρατηρούμενο και τον Παρατηρητή. Μέσα από την Παρατήρηση έρχεται η Εξέλιξη - Επικέντρωση στο Παρόν της στιγμής – κατάργηση σε Παρελθόν και Μέλλον.

Το Άχρονο σημαίνει το Αθάνατο, το Άπειρο, το Παρόν είναι το Άχρονο, η στιγμή της καθαρής αυτογνωσίας δεν πρέπει να κινείται από το παρελθόν και το μέλλον, το πριν και το μετά. Η στιγμή είναι το Άχρονο. Παρατήρηση του Άχρονου - Παρατηρηση του Άπειρου του ίδιου του Εαυτού».

Ο Παρατηρούμενος στέκεται στα  όρια του Εγκλεισμού του, στα Ορια όπου ο Άνθρωπος δεν χωράει. Στα Όρια της Πνευματικής του Γιγάντωσης. Ένα υπερβατικό Ον που δεν χωράει στα Όρια, στα Σύνορα που του Επιβάλλουν και χτίζουν γύρω του σε μια προσπάθεια Αυτοεγκλεισμου.

Παρατήρηση του Έσω Σύμπαντος, στο Εσωτερικό του Απείρου, στην Παράλληλη διάσταση Πνοών, Παρατήρηση της Απόστασης του Όλου, της Αποδόμησης, της Άυλης Ακινησίας του Απείρου, στην Ολική Απορόφηση του Φωτός, Στην Ένωση του Μη Ορατού, στην Άπνοια της Αιώρησης, στο Αιώνιο της Καθαρότητας, Παρατήρηση στο Βασίλειο της Σιγής, Στην Πέτρα της Αντανακλασης, στο Πεδίο της Διερεύνησης του Όλου, Στο Σώμα της Φωτιάς, στη Σιγή του Ακίνητου, στο Παρελθον του Χρόνου, στην Ύπαρξη της  Λήθης, στο Σημείο της Διάστασης του Είναι, στην Κατεύθυνση του  Τέλους, στο Σύμβολο της Λύπης, Στη Στιγμή της Αθανασίας, στο  Ανάγλυφο των Σωμάτων.

Θεατρο-εικαστική παράσταση «Παρατήρηση του Άχρονου»

Λίγα λόγια για την EΥPRAKSIA

Η EΥPRAKSIA γεννήθηκε στην Ελλάδα. Σπούδασε Μουσική-Υποκριτική-Χορό, έκανε το μεταπτυχιακό της στο Αρχαίο Δράμα στο Κέντρο Έρευνας «Δεσμοί». Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια δράματος, υποκριτικής, αυτοσχεδιασμού, προσωπείο, butho, σωματικού θεάτρου, Ιστορίας Τέχνης-Φιλοσοφίας-Ψυχολογίας, Σκηνοθεσίας, Κλασικού Μπαλέτου, Βιοενέργειας, Contact Ιmprovisation και Σύγχρονου Χορού στην Αθήνα, Ευρώπη και τη Νέα Υόρκη. Έχει σκηνοθετήσει και συμμετάσχει σε παραστάσεις αρχαίου και σύγχρονου θεάτρου σε Ελλάδα και Εξωτερικό. Έχει λάβει παιδεία στη Σορβόννη στο Παρίσι πάνω στην Ιστορία της Τέχνης, στην αρχιτεκτονική των τάφων του 19 αιώνα-Φιλοσοφία, Ψυχολογία. Ως εικαστικός έλαβε παιδεία (ζωγραφική-κατασκευές-γλυπτική-ηχητικές εγκαταστάσεις-video art installation-performance) δίπλα σε σπουδαίους εικαστικούς σε Ευρώπη και Νέα Υόρκη. Ως εικαστικός καλλιτέχνης έχει δράση στο εξωτερικό με group exhibitions, καθώς επίσης εκπροσωπει την Ελλάδα σε Παγκόσμια Φεστιβάλ με exhibitions-performances -art in public space-sound installations κ.ά. Είναι πτυχιούχος πιάνου και ανώτερων θεωρητικών μουσικής Κονταμπασσου, κλασικού τραγουδιού.

Εκπροσώπηση της Ελλάδας στα:

-Month of Performance Art in B erlin 2015-
-Month of Performance Art in B erlin 2015-Brandenburg Gate-
-Venice Experimental Video and Performance Art Festival ,Hou se Of Art Venice 2015
-Venice Liquit Rooms Paintind and Performance Art Festival P allazo Ca'Zanardi 2015
-Art on Public Space New York- Paris-Berlin-Hamburg-London-Ro me-Milan e.t.
-Group Exhibition-Petit Paris D'Athenes 2015
-Group Exhibition ELEUSIS-Box Of Dreams-Athens 2015
-Hamburg Art on Public Space-Performance -Observation-2015
-Hamburg Short Film Festival 2 015-Metamorphosis
-Paris-London-Rome-Berlin-Hamb urg-Milan--Indipentant Perform ance action 2014-15
-Art Expo-International Video Art Limousine Festival New Yor k 2015
-Queens Museum of New York Per formance Festival-Talkactive 2 015
-Queens Museum of New York-Sea of lifeless body-2016
-XY Atelie Contemporary Art Ga llery N.Y.2015
-Oxford International Art Fair 2016
-Rotterdam International Art F air 2016
-Tokyo International Art Fair 2016 
-Indepentant Theatrical Performances in Berlin-Paris-New York-Rome-London-Hamburg-e. 
-International video poetry 2016
-Athens Biennial of Performance 2016

Θεατρο-εικαστική παράσταση «Παρατήρηση του Άχρονου»

INFO
Θέατρο Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών
Δευτέρα-Τρίτη για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων
από τον Ιανουάριο 16-17 / 23-24 / 30-31 και Φεβρουάριο 6-7
Είσοδος ελεύθερη
Αντί εισιτηρίου, τρόφιμα μακράς διαρκείας για τους πρόσφυγες
Ώρα έναρξης: 8:00μμ - Διάρκεια παράστασης: 60'
Σκηνοθεσία-Σύλληψη-Απόδοση-Κειμενα-Σκηνική/Ηχητική Εγκατάσταση-Φώτα-Ήχος-Κοστουμια: EYPRAKSIA
Υπό την Αιγίδα της UNESCO
 
 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Μουρόχαυλες επαναστάτριες...

Από πολύ μικρή πίστευα ότι τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» είναι κάτι…

Ράγισες και πόνεσα, έσπασες και πέθανα

Δυσκολεύομαι να αποτυπώσω αυτά τα συναισθήματα. Δυσκολεύομαι να…

Σταμάτα να φοβάσαι!

Φοβάσαι. Ένας φόβος πλημμυρίζει την ψυχή σου κάθε φορά που πας να…

Άλλο σύντροφοι και άλλο συγκάτοικοι!

Πόσοι πιστεύετε ότι έχετε ξεχωρίσει αυτούς τους δύο όρους; Και αν το…

Κορονοϊός και Περιβάλλον

Για άλλη μια φόρα γινόμαστε μάρτυρες μιας πανδημίας, αλλά ενώ…

Back in Time

10 ταινίες και ο λόγος που άλλαξαν τη ζωή μου

1. Όσα παίρνει ο άνεμος Για την ανεπανάληπτη φράση της Katie Scarlett…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή

Όταν έπεσε στο τραπέζι η πρόταση να κάνουμε ένα αφιέρωμα για τις…

«Ο γέρος και η θάλασσα» του Χέμινγουεϊ σε ένα εντυπωσιακό animation φιλμ

Βασισμένη στη πασίγνωστη νουβέλα του Έρνεστ Χέμινγουεϊ «Ο γέρος και η…

Kind of blue, η επιτομή της jazz μουσικής

Η jazz ανήκει στα είδη της μουσικής που επιθυμώ να ακούσω το βράδυ,…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Θεόφιλος Καΐρης, ο φιλόσοφος της νεότερης Ελλάδας που ξεπέρασε τα εσκαμμένα

Ο Θεόφιλος Καΐρης, ακολούθησε την μοίρα όλων των μεγάλων διανοητών,…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης