«Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας» με την Κάτια Δανδουλάκη

4.75 1 1 1 1 1 Βαθμολογία 4.75 (16 Ψήφοι)

as_meinei_metaksi_mas_2838485.jpgΓια δεύτερη συνεχόμενη σεζόν στο θέατρο «Κάτια Δανδουλάκη» σας περιμένει η παράσταση «Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας». Η Δανδουλάκη κλείνει το μάτι στο κοινό αλλά και στον ίδιο τον εαυτό της (αυτόν του κλασικού θεατρικού ρεπερτορίου) και ανεβάζει μια κωμωδία με υπογραφή σεναρίου των τηλεοπτικών Ρήγα-Αποστόλου.

Ένα δίδυμο τηλεοπτικών σεναριογράφων προσπαθεί να βρει θεατρικό έργο για μια μεγάλη κυρία του θεάτρου, συνηθισμένη σε άλλου είδους ρεπερτόριο. Γινόμαστε μάρτυρες των αρχικών συναντήσεων της ντίβας με τους συγγραφείς, των αντιρρήσεων της συνεργάτιδος της ντίβας, Κατιάννας, καθώς επίσης και των αμφιβολιών των δύο πλευρών, μέχρι τελικώς να «κλείσει» η συμφωνία.

Ένας έρωτας, μια προδοσία, ένα μυστικό από το παρελθόν των δύο γυναικών, ένας πυροβολισμός, ένας φόνος, μια αλήθεια που βγαίνει στην επιφάνεια συνθέτουν το σκηνικό του έργου.

Η θιασάρχης δείχνει έξω απ τα νερά της απέναντι στον κωμικό της εαυτό και φαίνεται αρκετά «αμήχανη» και διεκπεραιωτική στη μεγαλύτερη διάρκεια, πράγμα περίεργο αφού ουσιαστικά υποδύεται μια τραβηγμένη εκδοχή του εαυτού της.

Ουσιαστική πρωταγωνίστρια μέσα από το story αποδεικνύεται η Κατιάννα Μπαλανίκα που είναι υπέροχη σε ρόλο alter ego της star Δανδουλάκη, με βιτριολικό χιούμορ στην ποιοτική της αντίσταση απέναντι στους τηλεοπτικούς σεναριογράφους, ενώ είναι εξαιρετική και στα δραματικά κομμάτια που είναι ιδιαίτερα συγκινητικά.

Ο Γιώργος Μαρίνος είναι μοναδικός. Συνδέει τα «ασύνδετα» μέρη της παράστασης, βοηθάει στην εξέλιξη και αλλάζει συνεχώς ρόλους-εκπλήξεις. Αποτελεί πραγματικά μια σταθερή αξία στο χώρο του θεάματος, ένα μοναδικό ταλέντο που δεν ξεθωριάζει στο χρόνο.

Κώστας Σπυρόπουλος και Αλμπέρτο Φαίς οι συγγραφείς. Ο ένας απολύτως «χύμα», ο δεύτερος γεμάτος ανασφάλειες, είναι και οι δυο τουε καλοί και πιστικοί.

Ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης υποδύεται ένα δυστυχισμένο πλάσμα, που όμως έχει άγνοια της δυστυχίας του. Πολύ ταλαντούχος ως… ατάλαντος!

Ο υπόλοιπος θίασος παραμένει σε βοηθητικό-διακοσμητικό ρόλο.

Το αρνητικό είναι ότι γίνεται μια απόπειρα να συνδυαστούν όλα τα είδη του θεάτρου (κωμωδία, δράμα, θρίλερ, μπουλβάρ, σάτιρα, stund up comedy, inter active στοιχεία, μελό) μέσα σε δύο ώρες, χωρίς αυτό να επιτυγχάνεται ομαλά. Στα θετικά λογίζεται η μουσική του Κραουνάκη και οι έξυπνοι διάλογοι, καθώς και τα βίντεο που εξελίσσουν την υπόθεση και είναι ιδιαιτέρως διαφωτιστικά.

Η παράσταση φέρει και ένα περίεργο κάρμα αφού είναι η αφορμή για συναντήσεις. Η Δανδουλάκη με την Μπαλανίκα ήταν συμμαθήτριες στα μαθητικά τους χρόνια, αλλά δεν συνεργάστηκαν πότε στην επαγγελματική τους πορεία όλα αυτά τα χρόνια (δίνεται υπέροχα η παράλληλη πορεία τους μέσα από ένα βίντεο). Η Κατιάννα Μπαλανίκα τελειώνοντας τη δραματική σχόλη είχε συνεργαστεί με τον Γιώργο Μαρίνο για αρκετά χρόνια (1969-1975) και τους συνέδεε πάντοτε μια στενή φιλία, που επισφραγίζεται στη σκηνή με ένα μελαγχολικό tango αποχαιρετισμού λίγο πριν το λυτρωτικό φινάλε.

INFO

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Κοστούμια: Κατερίνα Δαφίνη
Μουσική - τραγούδια: Σταμάτης Κραουνάκης
Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκό
Σκηνική κίνηση: Εβελύνα Παπούλια
Παίζουν: Κάτια Δανδουλάκη, Γιώργος Μαρίνος, Κατιάνα Μπαλανίκα, Κώστας Σπυρόπουλος, Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Γρηγόρης Σταμούλης, Ζώγια Σεβαστιανού, Λευτέρης Λαμπράκης, Βασίλης Παλαιολόγος, Κατερίνα Θεοχάρη, Ολυμπία Σκορδίλη

Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
Αγ. Μελετίου 61Α, 210 8640414 & 452

Please publish modules in offcanvas position.