tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

«Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας» με την Κάτια Δανδουλάκη

«Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας» με την Κάτια Δανδουλάκη

( 16 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: Δημήτρης Σέρμπος | Τρίτη, 20.01.09 02:12
 

as_meinei_metaksi_mas_2838485.jpgΓια δεύτερη συνεχόμενη σεζόν στο θέατρο «Κάτια Δανδουλάκη» σας περιμένει η παράσταση «Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας». Η Δανδουλάκη κλείνει το μάτι στο κοινό αλλά και στον ίδιο τον εαυτό της (αυτόν του κλασικού θεατρικού ρεπερτορίου) και ανεβάζει μια κωμωδία με υπογραφή σεναρίου των τηλεοπτικών Ρήγα-Αποστόλου.

Ένα δίδυμο τηλεοπτικών σεναριογράφων προσπαθεί να βρει θεατρικό έργο για μια μεγάλη κυρία του θεάτρου, συνηθισμένη σε άλλου είδους ρεπερτόριο. Γινόμαστε μάρτυρες των αρχικών συναντήσεων της ντίβας με τους συγγραφείς, των αντιρρήσεων της συνεργάτιδος της ντίβας, Κατιάννας, καθώς επίσης και των αμφιβολιών των δύο πλευρών, μέχρι τελικώς να «κλείσει» η συμφωνία.

Ένας έρωτας, μια προδοσία, ένα μυστικό από το παρελθόν των δύο γυναικών, ένας πυροβολισμός, ένας φόνος, μια αλήθεια που βγαίνει στην επιφάνεια συνθέτουν το σκηνικό του έργου.

Η θιασάρχης δείχνει έξω απ τα νερά της απέναντι στον κωμικό της εαυτό και φαίνεται αρκετά «αμήχανη» και διεκπεραιωτική στη μεγαλύτερη διάρκεια, πράγμα περίεργο αφού ουσιαστικά υποδύεται μια τραβηγμένη εκδοχή του εαυτού της.

Ουσιαστική πρωταγωνίστρια μέσα από το story αποδεικνύεται η Κατιάννα Μπαλανίκα που είναι υπέροχη σε ρόλο alter ego της star Δανδουλάκη, με βιτριολικό χιούμορ στην ποιοτική της αντίσταση απέναντι στους τηλεοπτικούς σεναριογράφους, ενώ είναι εξαιρετική και στα δραματικά κομμάτια που είναι ιδιαίτερα συγκινητικά.

Ο Γιώργος Μαρίνος είναι μοναδικός. Συνδέει τα «ασύνδετα» μέρη της παράστασης, βοηθάει στην εξέλιξη και αλλάζει συνεχώς ρόλους-εκπλήξεις. Αποτελεί πραγματικά μια σταθερή αξία στο χώρο του θεάματος, ένα μοναδικό ταλέντο που δεν ξεθωριάζει στο χρόνο.

Κώστας Σπυρόπουλος και Αλμπέρτο Φαίς οι συγγραφείς. Ο ένας απολύτως «χύμα», ο δεύτερος γεμάτος ανασφάλειες, είναι και οι δυο τουε καλοί και πιστικοί.

Ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης υποδύεται ένα δυστυχισμένο πλάσμα, που όμως έχει άγνοια της δυστυχίας του. Πολύ ταλαντούχος ως… ατάλαντος!

Ο υπόλοιπος θίασος παραμένει σε βοηθητικό-διακοσμητικό ρόλο.

Το αρνητικό είναι ότι γίνεται μια απόπειρα να συνδυαστούν όλα τα είδη του θεάτρου (κωμωδία, δράμα, θρίλερ, μπουλβάρ, σάτιρα, stund up comedy, inter active στοιχεία, μελό) μέσα σε δύο ώρες, χωρίς αυτό να επιτυγχάνεται ομαλά. Στα θετικά λογίζεται η μουσική του Κραουνάκη και οι έξυπνοι διάλογοι, καθώς και τα βίντεο που εξελίσσουν την υπόθεση και είναι ιδιαιτέρως διαφωτιστικά.

Η παράσταση φέρει και ένα περίεργο κάρμα αφού είναι η αφορμή για συναντήσεις. Η Δανδουλάκη με την Μπαλανίκα ήταν συμμαθήτριες στα μαθητικά τους χρόνια, αλλά δεν συνεργάστηκαν πότε στην επαγγελματική τους πορεία όλα αυτά τα χρόνια (δίνεται υπέροχα η παράλληλη πορεία τους μέσα από ένα βίντεο). Η Κατιάννα Μπαλανίκα τελειώνοντας τη δραματική σχόλη είχε συνεργαστεί με τον Γιώργο Μαρίνο για αρκετά χρόνια (1969-1975) και τους συνέδεε πάντοτε μια στενή φιλία, που επισφραγίζεται στη σκηνή με ένα μελαγχολικό tango αποχαιρετισμού λίγο πριν το λυτρωτικό φινάλε.

INFO

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Κοστούμια: Κατερίνα Δαφίνη
Μουσική - τραγούδια: Σταμάτης Κραουνάκης
Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκό
Σκηνική κίνηση: Εβελύνα Παπούλια
Παίζουν: Κάτια Δανδουλάκη, Γιώργος Μαρίνος, Κατιάνα Μπαλανίκα, Κώστας Σπυρόπουλος, Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Γρηγόρης Σταμούλης, Ζώγια Σεβαστιανού, Λευτέρης Λαμπράκης, Βασίλης Παλαιολόγος, Κατερίνα Θεοχάρη, Ολυμπία Σκορδίλη

Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
Αγ. Μελετίου 61Α, 210 8640414 & 452

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Μουρόχαυλες επαναστάτριες...

Από πολύ μικρή πίστευα ότι τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» είναι κάτι…

Σταμάτα να φοβάσαι!

Φοβάσαι. Ένας φόβος πλημμυρίζει την ψυχή σου κάθε φορά που πας να…

Back in Time

Η γλυκιά ανάμνηση της Μαλβίνας

Και ποιός δεν είχε παρακολουθήσει την Μαλβίνα Κάραλη στις μοναδικές…

Οι κορυφαίες ατάκες του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου (ΒΙΝΤΕΟ)

Όταν φέρνουμε στο μυαλό μας ταινίες του παλιού καλού κινηματογράφου,…

Θεόφιλος Καΐρης, ο φιλόσοφος της νεότερης Ελλάδας που ξεπέρασε τα εσκαμμένα

Ο Θεόφιλος Καΐρης, ακολούθησε την μοίρα όλων των μεγάλων διανοητών,…

Οι 10 ταινίες με το πιο ανατρεπτικό φινάλε

Δέκα αξέχαστες κινηματογραφικές ταινίες, που το τέλος τους έχει…

«Ο γέρος και η θάλασσα» του Χέμινγουεϊ σε ένα εντυπωσιακό animation φιλμ

Βασισμένη στη πασίγνωστη νουβέλα του Έρνεστ Χέμινγουεϊ «Ο γέρος και η…

Θόδωρος Αγγελόπουλος, ο ποιητής της ανθρώπινης περιπέτειας

Γράφει η Δήμητρα Σμυρνή Για το Θόδωρο Αγγελόπουλο, το…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης