«Η γυναίκα του Νίκου Καββαδία» στο Θέατρο Κάτω από τη Γέφυρα

3.7368421052632 1 1 1 1 1 Βαθμολογία 3.74 (19 Ψήφοι)

«Η γυναίκα του Νίκου Καββαδία» στο Θέατρο Κάτω από τη Γέφυρα

«Η γυναίκα του Νίκου Καββαδία» έκανε πρεμιέρα στο «Θέατρο Κάτω από τη Γέφυρα» στον ηλεκτρικό σταθμό του Φαλήρου. Η νεοσύστατη ομάδα «Αποκριτές» παρουσιάζουν τη γυναίκα μέσα από τη ματιά του θαλασσινού ποιητή όπως εκείνος τη γνώρισε και αφηγήθηκε στο μοναδικό του μυθιστόρημα «Η βάρδια».

Οι Γιώργος Μουρούτσος και Γιώργος Καλόξυλος έκαναν τη διασκευή του μυθιστορήματος και την σκηνοθεσία, ενώ κρατούν επίσης τους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Μια προσπάθεια που παρά τις καλές προθέσεις παραμένει σε εντελώς ερασιτεχνικό επίπεδο όσον αφορά τις ερμηνείες, αφού η υλικοτεχνική υποστήριξη είναι άρτια από φωτισμούς, σκηνικά κτλ.

Το αποτέλεσμα είναι τελείως στεγνό χωρίς να καταφέρνει παρά ελάχιστες στιγμές να παρασύρει τον θεατή στο ταξίδι του ποιητή.

Το πρόβλημα ξεκινά από την δίχως κορυφώσεις διασκευή, την εξίσου άνευρη σκηνοθεσία και την κακή ερμηνεία κυρίως των δύο κοριτσιών, Κατερίνας Ζωγραφοπούλου και Μελίνας Σαμπατάκου. Ικανοποιητική με περιθώρια εξέλιξης η πρωτοεμφανιζόμενη τρίτη κοπέλα της παράστασης, Κλεοπάτρα Κλαρνέτα, που ξεχωρίζει στις δύο μεγάλες σκηνές της, παρά τα όποια επιμέρους προβλήματα.

Οι άνδρες της παράστασης διασώζονται από την καλή μεταξύ τους χημεία, πάρα τις κάποιες αστοχίες και υπερεκτιμήσεις των ερμηνευτικών τους δυνατοτήτων.

Μια παράσταση καλών προθέσεων που δεν επιτυγχάνει το στόχο της, αλλά παρόλα αυτά είναι μια αξιόλογη προσπάθεια που αξίζει να παρακολουθήσουν ιδιαιτέρως οι λάτρεις του ποιητή.

INFO
Θέατρο Κάτω Από την Γέφυρα, Πλατεία Ηλεκτρικού Σταθμού Νέου Φαλήρου
Ημερομηνίες παραστάσεων: Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή, 21-22-23-24, 28-29-30-31 Οκτωβρίου και 4-5-6-11-12-13 Νοεμβρίου 2010
Ώρα έναρξης: 21.30, Εισιτήριο: 10 Ευρώ, Τηλ. Θεάτρου 210 4816200, 210 4816200
Δραματοποίηση / Σκηνοθεσία: Γιώργος Καλόξυλος - Γιώργος Μουρούτσος
Ηθοποιοί: Γιώργος Μουρούτσος, Γιώργος Καλόξυλος, Κλεοπάτρα Κλαρνέτα,
Κατερίνα Ζωγραφοπούλου, Μελίνα Σαμπατάκου


Σχόλια (12)

Αυτό το σχόλιο ελαχιστοποιήθηκε από τον επόπτη στον ιστότοπο

Δεν ξέρω ποιός είστε κ.Αλεξίου, το μόνο που γνωρίζω με βεβαιότητα είναι πως δεν πρέπει να ασχολείστε με κριτικές θεάτρου και να παραπληροφορείτε το ανυποψήαστο κοινό.Μια απαράδεκτη κριτική απένατι σε μια παράσταση υπόδειγμα που σημαδεύει το κοινό συναισθηματικά απο το πρώτο ώς το τελευταίο λεπτό. Αν θέλετε να ασχολείστε με θέματα καλλιτεχνικά οφείλετε καταρχήν να είστε σοβαρός και μακρυά απο εμπαθείς προσεγγίσεις και κραυγαλέα ατοπήματα.

Μάριος Στελάτος
Αυτό το σχόλιο ελαχιστοποιήθηκε από τον επόπτη στον ιστότοπο

Καταρχήν επιτρέψτε μου να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μας κάνατε να έρθετε και να παρακολουθήσετε την παράστασή μας ,αφού όπως βλέπω ήταν μία απο τις δύο που παρακολουθήσατε φέτος και νιώσατε την ανάγκη να γράψετε γι'αυτές.
Ο λόγος βέβαια που επεμβαίνω σχολιάζοντας το κείμενό σας δεν είναι αυτός αλλά η διόρθωση κάποιων λανθασμένων στοιχείων που καταθέσατε.
Καθώς όπως φαίνεται δεν έχετε διαβάσει τη ''Βάρδια'' , να σας πληροφορήσω πως η παράσταση που είδατε δεν είναι διασκευή του εν λόγω έργου . Η παράσταση είναι αποτέλεσμα και προϊόν μιας (δια)κειμενικής σύνθεσης αποσπσμάτων της Βάρδιας και ποιημάτων του συγγραφέα, με δραματικό άξονα και κοινό σημείο αναφοράς τη γυναίκα .
Έχω επίσης την ανάγκη να καταθέσω την άποψη πως μειώνουμε το μέγεθος και την πραγματική λογοτεχνική αξία της Βάρδιας όταν την περιγράφουμε ώς μυθιστόρημα και όχι ώς πεζογράφημα.
Τέλος να σας πληροφορήσω-με ανησυχεί που δεν το αναφέρατε- πως και οι τρείς γυναίκες ηθοποιοί που συμμετέχουν στη παράσταση είναι πρωτοεμφανιζόμενες, κάτι που θα έπρεπε να αναφέρετε προκειμένου να είστε ..απολύτως δίκαιος.
Σας ευχαριστώ.

Μουρούτσος Γ.
Αυτό το σχόλιο ελαχιστοποιήθηκε από τον επόπτη στον ιστότοπο

μια κριτική ειναι η υποκειμενική ματια ενος ανθρωπου που ενοιωσε την αναγκη να γραψει τις σκεψεις του, καλη η κακη θα επρεπε να ειμαστε ετοιμοι να την δεκτουμε οπως εχει και να γινομαστε καλυτεροι αν θεωρησουμε οτι μπορουμε . ομως να μπαινουμε στην διαδικασια να απανταμε με ανουσιες ενστασεις δεν τιμαει κανεναν . ειμαι λατρης του θεατρου και ελπιζω ολο και περισσοτερο να γινεται η προσπαθεια για ουσιαστικα καλο θετρο.

filippos g
Αυτό το σχόλιο ελαχιστοποιήθηκε από τον επόπτη στον ιστότοπο

Φιλλιπε αν είχες τη νημφαλιότητα θα καταλάβαινες πως οι ενστάσεις δεν αφορούν την κριτική, αλλα τον τρόπο που εκφράζεται . Μια κριτικη χρήζει ανάλυσης. Κριτική με ταμπελίτσες κάνουν μονον στα καφενεία αυτοι που δεν ξερουν να δικαιολογησουν με επιχειρηματα την άποψή τους. Η κριτικη θέλει επιχειρηματα διαφορετικά κρινεται ανούσια και ναρκισσιστική. Αν εισαι πράγματι λάτρης του θεάτρου θα έπρεπε να συμφωνείς.

μαριος στελατος
Αυτό το σχόλιο ελαχιστοποιήθηκε από τον επόπτη στον ιστότοπο

Osi laspi kai na rixeis se ena diamanti, den meioneis tin axia tou. Efhomai toulahiston na afieroses hrono gia na deis tin parastasi , an kai den to nomizo . Ntropi.

Irene
Αυτό το σχόλιο ελαχιστοποιήθηκε από τον επόπτη στον ιστότοπο

Με πήγε το αγόρι μου σε αυτήν την παράσταση λόγο ενός γνωστού του. Και λίγα λέει η κριτική, βαρέθηκα τόσο πολύ πραγματικά! Δεν με άγγιξε καθόλου, παρα σε ελάχιστα σημεία, ευτυχώς απ ότι είδα τελειώνει!

Ειρήνη Σταματίου
Αυτό το σχόλιο ελαχιστοποιήθηκε από τον επόπτη στον ιστότοπο

με λενε μανώλη και το αγόρι μου ο βαγγελης με πηγε στη παράσταση και δεν μου άρεσε καθόλου με αποτέλεσμα να τον χωρίσω τον άχρηστο και να τα φτιάξω με τον ταξιθέτη.

o.m.
Αυτό το σχόλιο ελαχιστοποιήθηκε από τον επόπτη στον ιστότοπο

Ποτέ κανείς δεν πήγε πουθενά, κλείνοντας τ' αυτιά του στην κριτική. Χωρίς να έχω δει το έργο, θεωρώ πως πρέπει να σεβόμαστε την άποψη του καθενός και να βελτιώνουμε τα λάθη μας. Τέλειος δεν είναι κανείς.. Και βέβαια νομίζω πως είναι απαράδεκτο να κρίνουμε αρνητικά τον κριτικό επειδή αυτά που γράφει δεν μας αρέσουν. Άποψή μου.

Μάριος
Αυτό το σχόλιο ελαχιστοποιήθηκε από τον επόπτη στον ιστότοπο

Λέγομαι πράγματι Μάριος Στελάτος( αποφ θεατγιας '99) ,και τελειώνω λέγοντας πως ο επι της ουσίας διάλογος είναι ουσιαστικότερος της στείρας αντιπαράθεσης . Πάσχουμε απο έλλειμα επιχειρημάτων και καλών προθέσεων. Εγω περίμενα μια επικοινωνια με τον κο Αλεξίου , δεν περίμενα πως θα ενοχλούσα του υπόλοιπους που είναι φανερό πως τον αγαπούν, και σίγουρα αισθάνομαι ανόητος που τόλμησα να πω την άποψή μου . Η κριτική δεν ειναι δικαίωμα του ενός.
Συγχωρέστε με για την ενόχληση.

Μάριος Στελάτος
Αυτό το σχόλιο ελαχιστοποιήθηκε από τον επόπτη στον ιστότοπο

Όντως ρε φίλε πολυ μεγάλο θάψιμο έριξες, χαλάρωσε λίγο ! Δεν υπάρχει καλλιτεχνική δημιουργια που να της αξίζει τέτοια κριτική. Το καλό και το κακό στη τέχνη είναι υποκειμενικό. Η μεγαλύτερη αρετή είναι η σεμνότητα και ο σεβασμός απέναντι σε ότι δεν μας αρέσει. Εκτός εάν είχες ''προηγούμενα'' και τους τη ''φύλαγες'..

ενας καλλιτέχνης
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια εδώ
Φόρτωση Περισσότερων

Αφήστε τα σχόλιά σας

  1. Δημοσίευση σχολίου ως επισκέπτης.
Συνημμένα (0 / 3)
Μοιραστείτε την τοποθεσία σας
Πληκτρολογήστε το κείμενο που παρουσιάζεται στην παρακάτω εικόνα. Δεν είναι σαφές;

Please publish modules in offcanvas position.