15 τρόποι βελτίωσης της αυτοπεποίθησης

5 1 1 1 1 1 Βαθμολογία 5.00 (5 Ψήφοι)

15 τρόποι βελτίωσης της αυτοπεποίθησης

• Σταματάμε να συγκρίνουμε τον εαυτό μας με τους άλλους.

• Αποδεχόμαστε τον εαυτό μας, ακόμα και αν αυτό δυσαρεστήσει κάποια άτομα.

• Αγαπάμε το σώμα μας. Όσο πιο πολύ γυμνάζεται κάποιος, τόσο περισσότερο θα νοιώθει όμορφος και αυτό βοηθάει στην αύξηση της αυτοπεποίθησης.

• Μιλάμε με πίστη στον εαυτό μας όταν βρισκόμαστε κάπου και χρειάζεται να εκφέρουμε γνώμη, υπερασπιζόμαστε με επιχειρήματα την άποψή μας.

• Δε δίνουμε σημασία στο τι πιστεύουν οι άλλοι για μας.

• Δεν επιτρέπουμε σε δεύτερο άτομο να ελέγχει τη σκέψη ή τη ζωή μας, ούτε να μας αντιμετωπίζει με υποτιμητικό τρόπο.

• Αγαπάμε και τα λάθη μας. Είναι η απόδειξη ότι προσπαθούμε και είναι η καλύτερη προετοιμασία και για την επιτυχία.

• Φτιάχνουμε μία λίστα με όλα τα θετικά μας στοιχεία και τις επιτυχίες μας. Αναγνωρίζουμε στον εαυτό μας αυτά που έχει πετύχει.

• Σε ένα χαρτί, γράφουμε με μεγάλα γράμματα τη λέξη «αξίζω», το βάζουμε  δίπλα στο γραφείο ή το κρεβάτι μας και κάθε φορά που νοιώθουμε άσχημα το κοιτάμε.

• Απομακρυνόμαστε από τους τοξικούς ανθρώπους.

• Δε στεναχωριόμαστε για καταστάσεις που δε μπορούμε να αλλάξουμε.

• Δε ζούμε μόνο για να ικανοποιούμε τους άλλους.

• Προτιμάμε τη μοναξιά από τις κακές παρέες.

• Κοιτάμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη, παίρνοντας βαθιές αναπνοές.

• Δε φοβόμαστε να πούμε και όχι μερικές φορές.

Μαρία Σκαμπαρδώνη

Είμαι Δημοσιογράφος. Εκτός από το tempo.gr, αρθρογραφώ σε πολλά περιοδικά και blogs, όπως είναι ο Κλόουν, το e-Psychology και ο Λόγιος Ερμής.

Please publish modules in offcanvas position.