Αν αυτή είναι η πρώτη σου επίσκεψη στην κοινότητα - forum του tempo.gr, θα πρέπει να εγγραφείς για να συμμετάσχεις στις συζητήσεις μας. Αφού το πράξεις, καλό είναι να αφιερώσεις λίγο χρόνο για να μάθεις ορισμένα πράγματα όσον αφορά τη λειτουργία της κοινότητάς μας, διαβάζοντας τους όρους χρήσης και το FAQ. Για οποιαδήποτε απορία σου, μη διστάσεις να ρωτήσεις.

ΟΙ ΑΠΑΤΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ / ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

Συζητήστε όσα δεν σχετίζονται με όλες τις παραπάνω κατηγορίες και παραθέστε ελεύθερα τις απόψεις σας για ό,τι επιθυμείτε

Re: ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ: ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ

Δημοσίευσηαπό M87 » Κυρ Σεπ 06, 2020 5:52 pm

ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΓΟΝΙΩΝ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ

1.
ΑΠ' ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ:

Ζητήστε από τον απατεώνα ψυχικής υγείας να σας δώσει ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΩΣ τον ορισμό της όποιας διαταραχής/συνδρόμου/νόσου με το οποίο χρακτήρισε το παιδί σας προκειμένου να το εντάξει σε πρόγραμμα ένταξης ή ειδικής αγωγής.

2.
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ:

Πληροφορήστε άλλους γονείς και παιδιά σχετικά με τα όσα παίζονται στην πλάτη των παραπάνω οικογενειών. Αποφασίστε αν υφίσταται οποιαδήποτε "επιστημονικότητα" σε ότι αφορά τους απατεώνες ψυχικής υγείας με βάση του τι σας δίνουν ως ΕΓΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΟ ΟΡΙΣΜΟ των όποιων διαγνώσεων των παιδιών σας.

3.
ΕΓΓΡΑΦΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ:

Ρωτήστε ερωτήσεις - και απαιτήσετε ΓΡΑΠΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ - οι οποίες αφορούν το μέλλον των παιδιών σας.
Πως θα σπουδάσει με τον χαρακτηρισμό του αυτιστικού...ΔΕΠΥ... ΙΨΔ... καταθλιπτικού... ΓΑΔ κ.ο.κ;
Πως θα τον υποδεχθούν μελλοντικοί εργοδότες;
Τι αμοιβές θα μπορεί να διεκδικήσει;
Πως θα επηρρεαστούν ενδεχόμενα δικαιώματα ή υποχρεώσεις του;

4.
ΚΥΝΗΓΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ:

Αναζητήστε απαντήσεις σε ότι αφορά τις προαναφερθείσες 55 ερωτήσεις - και όσες άλλες μπορείτε να σκεφτείτε εσείς οι ίδιοι - από τους διοικητικά ανεύθυνους.

5.
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ:

Απαγορέψτε την οποιαδήποτε επικοινωνία των απατεώνων ψυχικής υγείας με το παιδί σας χωρίς να είστε παρόντες οι ίδιοι ή κάποιος της εμπιστοσύνης σας.

6.
ΑΝΤΕΠΙΤΕΘΕΙΤΕ:

Προφανώς όσοι λαμβάνουν τις παραπάνω απαοφάσεις δεν ενοχλούνται αν δοθεί πάτημα για τον διαμελισμό οικογενειών...
ή τον στιγματισμό του παιδιού σας...
ή τον υποσκελισμό της αυτοπεποίηθησης του...
ή το ότι εφεξής θα έχει ως δικαιολογία έναν φανταστικό όρο προκειμένου να τα φορτώσει όλα στον κόκκορα....

Αναζητήστε ευθύνες και επιμερίστε το κόστος ομαδικών μηνύσεων / αγωγών τόσο κατά των οργανισμών όσο - ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ - των φυσικών προσώπων οι οποίοι συμμετάχουν στην προκρούστεια αντιμετώπιση των παιδιών σας.

Κάντε τα παραπάνω για δύο λόγους:

Α) ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ... Για να έχουν μέλλον και ισότιμες ευκαιρίες ζωής.
Β) Για να μην φάνε άλλα παιδιά ή γονείς στη μάπα, την εξουσία ενός απατεώνα ψυχικής υγείας να μοιράζει χαρακτηρισμούς αβέρτα.

Η "εναλλακτική" σας θα είναι να παραμείνετε άπραγοι, υπομένοντας τον όποιο
ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ του τυχαίου απατεώνα ψυχικής υγείας ο οποίος αφ' ενός θέλει να διατηρήσει το υποείδος του στην επιφάνεια της ανθρώπινης δραστηριότητας επιβιώνοντας πάνω στην ψυχική ασθένεια (την οποία δημιουργούν με την χρήση των αυθαίρετων χαρακτηρισμών τους), ενώ παράλληλα καταδικάζει το παιδί σας στην απόδοση κάθε αποτυχίας του στον/τους όρους και χαρακτηρισμούς που φορτώθηκε από τον προαναφερθέντα απατεώνα.

Την αλήθεια της παραπάνω δήλωσης μπορείτε να την επιβεβαιώσετε στην ΠΛΗΡΗ ΑΡΝΗΣΗ να ορίσουν ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ τον όποιο χαρακτηρισμό χρησιμοποιούν για να στιγματίσουν ένα παιδί. ΔΕΠΥ... ΙΨΔ... κατάθλιψη... ΓΑΔ... και ******* μπλέ υφίστανται μόνο στο αρρωστημένο μυαλό κάποιον κομπλεξικών οι οποίοι επιθυμούν να το παίξουν γιατροί... ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΟΥΝ ΤΟ 1/100 ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΡΟΙ!

Υ.Γ. ΕΑΝ κάποτε σας δώσουν μια όποια μετάφραση από το DSM (Διαγνωστικό και Στατιστικό Εγχειρίδιο) 3, 4 ή 5 το οποίο ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι περιγράφει το παιδί σας, ζητήστε τους να θέσουν το όριο μεταξύ
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗΣ και ΜΗ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗΣ[color=black][b] συμπεριφοράς σε ότι αφορά τον παραπάνω ορισμό ή [περιγραφή. Πάντα εγγράφως και ενυπογράφως φυσικά.

Καλά μυαλά!
M87
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2016 5:44 pm

Re: ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ: ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ

Δημοσίευσηαπό M87 » Δευτ Σεπ 07, 2020 9:58 am

ΠΙΘΑΝΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΠΡΟΚΛΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ:

1. Υγιή παιδιά θα χαρακτηρίζονται από απατεώνες "ψυχικής υγείας" ως ΔΕΠΥ, ΙΨΔ, καταθλιπτικά, αυτιστικά κλπ, επηρρεάζοντας τις επιλογές και δυνατότητες των παιδιών αυτών στην μετέπειτα ζωή τους.

2. Με την συγκέντρωση προσωπικών και οικογενειακών δεδομένων, θα ανοίξει η πόρτα για την πολυπόθητη "κρατική ενδο-οικογενειακή παρέμβαση" όπου κοινωνικοί λειτουργοί συνοδεία αστυνομικών θα εμφανίζονται στην πόρτα για να απομακρύνουν τα παιδιά από την οικογένεια, λόγω της όποιας δήλωσης θέλησε να ερμηνεύσει ή παρερμηνευσει ο σχολικός απατεώνας "ψυχικής υγείας".

3. Με την απομάκρυνση των παιδιών από την οικογένεια, οι όποιοι κοινωνικοί λειτουργοί έχουν την επιμέλεια τους, θα είναι σε θέση να αποφασίσουν την τύχη των παιδιών ερήμειν των ιδίων και των γονιών τους.

3.1 Ανάδοχες οικογένειες...;
3.2 Ψυχιατρείο...;
3.3 Ψυχοφάρμακα...;
3.4 Συνεδρίες...;
3.5 Εγκλεισμός...;

Η φαντασία του αναγνώστη μπορεί να οργιάσει εδώ.

4. Εξασφαλίζονται "πελατάκια" για το συνάφι των απατεώνων "ψυχικής υγείας" καθώς και η διαιώνιση του φαύλου κύκλου "διάγνωσης" - "θεραπείας" σε ότι αφορά "ψυχικές νόσους/διαταραχές/σύνδρομα/παθήσεις".
M87
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2016 5:44 pm

Re: ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ: ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ

Δημοσίευσηαπό M87 » Δευτ Σεπ 07, 2020 8:15 pm

ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ SILVIO (Διαχειριστής):

Την Παρ Ιούλ 03, 2020 1:58 pm μου είχες πει:

silvio έγραψε:Διορθώθηκε το θέμα με τα jpg αρχεία και το μέγεθός τους. Για λόγους ασφαλείας, ο περιορισμός των 2mb ισχύει προς το παρόν για όλους τους τύπους αρχείων: εικόνες, pdf, κλπ. Αλλά μπορούν να επισυναφθούν σε κομμάτια 5 συνημμένα των 2mb σε κάθε ποστ, άρα σύνολο 10mb. Ξέρω, είναι λίγο ταλαιπωρία αλλά ένα pdf των 2mb μπορεί να είναι και ένα ολόκληρο βιβλίο, οπότε τα 20mb ελάχιστοι θα τα χρειαστούν.


Εγώ εξακολουθώ να μην μπορώ να ανεβάσω αρχεία JPG, PNG εώς 2 MB προκειμένου για την τεκμηρίωση των αναρτήσεων μου.

Μπορείς να το ελέγξεις σε παρακαλώ και να μου πεις πως θα γίνει να συνδεύσουν τις αναρτήσεις ή τα σχόλιο μου εντός αυτών, εικόνες JPG ή PNG εώς 2 ΜΒ μέγεθος;
M87
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2016 5:44 pm

Re: ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ: ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ

Δημοσίευσηαπό M87 » Τετ Σεπ 09, 2020 12:58 am

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΕΝΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (https://eschopse.blogspot.com/)

1. Με δεδομένο ότι η σχέση μεταξύ σχολικών ψυχολόγων και μαθητών είναι άνιση, με ποιόν τρόπο διασφαλίζετε ότι οι μαθητές μπορούν να ασκήσουν έννομα δικαιώματα τα οποία αφορούν την προστασία των ιδίων, των οικογένειών τους, καθώς επίσης και να στοιχειοθετήσουν ενδεχόμενη μήνυση ή αγωγή κατά του όποιου σχολικού ψυχολόγου ο οποίος θα τους θέσει άμεσα ή έμμεσα σε κίνδυνο;

2. Για ποιόν/ους λόγους στον "κώδικα δεοντολογίας" (URL: https://eschopse.blogspot.com/search/la ... F%89%CE%BD) σας δεν συμπεριλαμβάνετε την ελεύθερη καταγραφή με εικονοληψία και ηχογράφηση των σχολικών ψυχολόγων προκειμένου για τον έλεγχο αυτών από τους μαθητές και γονείς/κηδεμόνες/επιμελητές/δικαστικούς συμπαραστάτες των μαθητών;

3. Δεδομένου ότι οι "σχολικοί" ψυχολόγοι, πριν και πάνω από όλα είναι ψυχολόγοι, με ποιόν τρόπο εξασφαλίζετε την ακρίβεια της ψυχολογικής/ψυχιατρικής διάγνωσης την οποία είτε θα κάνουν οι ίδιοι, είτε εξωσχολικοί συνάδελφοι σας;

4. Δεδομένου ότι οι "σχολικοί" ψυχολόγοι, πριν και πάνω από όλα είναι ψυχολόγοι, με ποιόν τρόπο εξασφαλίζετε την επαναληψιμότητα της ψυχολογικής/ψυχιατρικής διάγνωσης την οποία είτε θα κάνουν οι ίδιοι, είτε εξωσχολικοί συνάδελφοι σας;

5. Στις ΗΠΑ οι ψυχίατροι και οι ψυχολόγοι εκτός από ρεκόρ, σπάνε και καρύδια σε ότι αφορά τις μηνύσεις επαγγελματικής ευθύνης τις οποίες μαζεύουν από τους πολίτες.

6. Δεδομένης της σκόπιμα δημιουργηθείσας νομοθετικής τρύπας της Ελλάδας η οποία σκοπό έχει να προφύλαξει τους απατεώνες ψυχικής υγείας, πως ερμηνεύετε την πλήρη απουσία καταδικών κατά ψυχολόγων γενικά και όχι ειδικά;

7. Για ποιόν/ους λόγους στην δικαιολογία για κώδικα δεοντολογίας σας αποφεύγεται μα παρέχετε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ τις παρεχόμενες επικοινωνίες και ενημερώσεις προς μαθητές ή γονείς/επιμελητές/κηδεμόνες/δικαστικούς συμπαραστάτες εγγράφως και ενυπογράφως;

8. Με ποιόν/ους τρόπο/ους αποδεικνύετε ότι συλλεγόμενες πληροφορίες που αφορούν τους μαθητές και που συλλέγονται από τους σχολικούς ψυχολόγους, δεν διακινούνται αδιαφανώς προς ξένα ή εγχώρια επενδυτικά συμφέροντα, κέντρα μελέτης της ανθρώπινης συμπεριφοράς, κέντρα επεξεργασίας δεδομένων, εταιρείες παροχής υπηρεσιών διαφήμισης/marketing, τράπεζες, ασφαλιστικούς φορείς, εταιρείες παροχής πρωτοβάθμιων/δευτεροβάθμιων παροχών υγείας κλπ;

9. Με ποιόν τρόπο ο οποίος δεν επιδέχεται αμφισβήτησης, θέτουν οι σχολικοί ψυχολόγοι το όριο μεταξύ φυσιολογικής και μη-φυσιολογικής συμπεριφοράς σε ότι αφορά την όποια περιγραφή αυτής στην όποια έκδοση του DSM;

10. Με ποιόν τρόπο εξασφαλίζετε τον κάθε μαθητή από χειραγώγιση από οποιονδήποτε, είτε αυτός είναι ενδοσχολικός ή εξωσχολικός παράγοντας;

11. Υπάρχουν όρια σε ότι αφορά τις ερωτήσεις τις μπορεί να κάνει ή τις πληροφορίες τις οποίες δύναται να εκμαιεύσει ο σχολικός ψυχολόγος από τον εκάστοτε μαθητή;

12. Μετά από το σύνολο της (ως επί τω πλείστον τραγικής) ανθρώπινης ιστορίας η οποία προηγείται των γονιών του όποιου παιδιού και με δεδομένο ότι δεν υφίσταται πρότυπος τρόπος μεγαλώματος ενός παιδιού (οι μαλακίες του Watson στο σχετικό εγχειρίδιο του, δεν λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν φυσικά) για ποιόν/ούς λόγους θα μπορούσε να συμβάλει στον βίαιο διαμελισμό μιας οικογένειας ένας σχολικός ψυχολόγος;

13. Για τους σχολικούς ψυχολόγους συγκεκριμένα, υφίσταται ανθρώπινη ψυχή; Αν "ναι" πως ορίζεται αυτή;

14. Θα δημοσιοποιήσετε τις δοκιμές/ερωτηματολόγια (χωρίς να είναι συμπληρωμένα) ή τις προφορικές ερωτήσεις τις οποίες θα απευθύνει ο σχολικός ψυχολόγος στους μαθητές ΠΡΙΝ την έναρξη της σχολικής χρονιάς; Αν "όχι" αιτιολογήστε την απάντηση σας.
M87
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2016 5:44 pm

Re: ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΛΟΓΩ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ Ή ΛΟΓΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΠΩΛ

Δημοσίευσηαπό M87 » Τετ Σεπ 09, 2020 1:23 am

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΘΕΡΜΑ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΝΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ "ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ: ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ" (URL: viewtopic.php?f=23&t=5271)

Αυτός είναι ο τρόπος υφαρπαγής των επόμενων γενιών Ελλήνων καθώς επίσης και του βίαιου διαμελισμού των οικογενειών σας: Όταν - με το κακό - "
σχολικοί ψυχολόγοι" και "κοινωνικοί λειτουργοί", αφού προηγουμένως καταστήσουν τα παιδιά σας ρουφιάνους εναντίων σας (ειδικά των εφήβων), θα εισηγούνται "κρατικής παρέμβασης" στα σπίτια σας.

Με μελέτη και κατάταξη των μαθητών από "
σχολικούς ψυχολόγους", ή καταρτιζόμενους εκπαιδευτικούς οι οποίοι θα αναλάβουν τον ρόλο των σχολικών ψυχολόγων (βλ. βδέληγμα "εκπαιδευτικών εμπιστοσύνης") θα εξασφαλίστεί η χειραγώγιση των επόμενων γεννεών Ελλήνων.

Κάποιοι
ΘΕΛΟΥΝ ΠΑΣΕΙ ΘΥΣΙΑ τα ψυχολογικά δεδομένα τα οποία αφορούν τις προσωπικότητες και την συμπεριφορά των παιδιών σας, και τα υπουργόπουλα, υφυπουργόπουλα και γενικά γραμματόπουλα των υπουργείων υγείας και παιδείας μεθοδεύουν τα πράγματα προκειμένου, είτε με χρήση "σχολικών ψυχολόγων" είτε με χρήση "εκπαιδευτικών εμπιστοσύνης" οι επόμενες γενιές Ελλήνων να χειραγωγούνται ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ!!!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΟΝΙΟ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ!!!

Παραθέτω τα σχόλια της Ένωσης Σχολικών Ψυχολόγων (URL: https://eschopse.blogspot.com/2020/) στο σχετικό σχέδιο νόμου:

"
Δευτέρα, 4 Μαΐου 2020
Παρατηρήσεις επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις


3/5/2020
Αρ, Πρωτ.22
Ένωση Σχολικών Ψυχολόγων Ελλάδας Επιστολή απέστειλε η Ενωση Σχολικών Ψυχολόγων Ελλάδας (ΕΣχοΨΕ)
Προς Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κεραμέως
Προς Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ζαχαράκη

Θέμα: «Παρατηρήσεις επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”»

Αξιότιμη κα Υπουργέ, Αξιότιμη κα Υφυπουργέ
(…)
Παρατηρούμε, ωστόσο, ότι από το σχέδιο νόμου απουσιάζει κάθε αναφορά στον ρόλο και τον θεσμό του σχολικού ψυχολόγου ως αναπόσπαστου μέλους της σχολικής μονάδας, ο οποίος φαίνεται να τοποθετείται αποκλειστικά σε υποστηρικτικές δομές που λειτουργούν εκτός σχολείου.
Με αυτόν τον τρόπο απογυμνώνεται από τον βασικό του ρόλο – που είναι το να λειτουργεί προληπτικά και να παρεμβαίνει μέσα στον χώρο του σχολείου, σε άμεση συνεργασία με το προσωπικό του σχολείου, με στόχο τη σχολική επιτυχία κάθε μαθητή – και περιορίζεται στη διαχείριση παραπομπών και στην αντιμετώπιση «μεμονωμένων περιστατικών» ή «ειδικών περιπτώσεων».

Την ίδια στιγμή, «ειδικότητες εκπαιδευτικών» επιμορφώνονται προκειμένου να αναλάβουν (πιλοτικά) την ευθύνη της «διδασκαλίας» θεματικών πρόληψης, όπως είναι η «ψυχική υγεία» και η «πρόληψη εξαρτήσεων».
Επιπλέον, εισάγεται ο θεσμός του «
Εκπαιδευτικού Εμπιστοσύνης», επιφορτίζοντας τους εκπαιδευτικούς με επιπλέον αρμοδιότητες, «ειδικής διαχείρισης κρίσεων», «πρόληψης και αντιμετώπισης ακραίων συμπεριφορών», αναθέτοντάς τους καθήκοντα «συμβουλευτικής», «ομάδων γονέων» και προσθέτοντας επιπλέον βάρος στο πολυσχιδές έργο τους.
Η επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών είναι χρήσιμη και αναγκαία∙ η «αναβάθμιση» όμως ενός εκπαιδευτικού σε «εκπαιδευτικό εμπιστοσύνης», και μάλιστα με τέτοιες αρμοδιότητες, δημιουργεί σύγχυση ρόλων.
Εάν τα καθήκοντα που προαναφέρθηκαν μπορεί να τα εκτελέσει ένας εκπαιδευτικός μετά από απλή παρακολούθηση σεμιναρίων «σε περιοδική βάση», τότε οι εξειδικευμένες μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές των σχολικών ψυχολόγων στα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας μας στερούνται νοήματος.

Αναρωτιόμαστε εύλογα, λοιπόν, για ποιο λόγο δεν αξιοποιείται το εξειδικευμένο προσωπικό, που διαθέτει την ακαδημαϊκή επάρκεια και την απαιτούμενη εμπειρία στην αντιμετώπιση σύνθετων προκλήσεων, παρά τις επανειλημμένες δηλώσεις της κυβέρνησης για την αναγκαιότητα ενίσχυσης των σχολείων με ψυχολόγους;
Ποιος άραγε θα αναλάβει την ευθύνη για την εφαρμογή αποτελεσματικών παρεμβάσεων στην αντιμετώπιση σύνθετων και πολυεπίπεδων προβλημάτων, όπως είναι η σχολική άρνηση, η διαχείριση πένθους, η πρόληψη αυτοκτονιών, η παραβατική συμπεριφορά;

Τα εκπαιδευτικά μοντέλα που επιφορτίζουν τους εκπαιδευτικούς με την ευθύνη εξειδικευμένων παρεμβάσεων σε θέματα ψυχικής υγείας έχουν ως συνέπεια την απώλεια εμπιστοσύνης των γονέων προς το δημόσιο σχολείο και την περαιτέρω επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών. (…)


Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Η Πρόεδρος Η Γραμματέας

Ιωαννίδου Μαρία Μακρίδου Αγάπη


Πλήρες κείμενο: "https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/320985_sholikoi-psyhologoi-o-ekpaideytikos-empistosynis-dimioyrgei-syghysi-rolon"


ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ:

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ: ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ (URL: viewtopic.php?f=23&t=5271)

ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΙΔΙΩΤΩΝ ΨΥΧΙΑΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ (URL: http://www.tempo.gr/forum/viewtopic.php?f=23&t=5214)

ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ: ΠΕΔΙΟ ΔΟΚΙΜΩΝ ΒΛΑΚΕΙΑΣ (...και κορωνοϊών) (URL: http://www.tempo.gr/forum/viewtopic.php?f=23&t=5199)

ΟΙ ΑΠΑΤΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ / ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (URL: viewtopic.php?f=23&t=5123)
M87
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2016 5:44 pm

Re: ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ: ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ

Δημοσίευσηαπό M87 » Τετ Σεπ 09, 2020 9:10 am

Τα πραγματικά δράματα θα τα δείτε όταν μετά από ανυποψίαστο χρονικό διάστημα και αφού προηγουμένως έχει πραγματοποιηθεί Α) η διαλογή και κατηγοριοποίηση των μαθητών και Β) η διάθεση των δεδομένων αυτών σε ξένες πολυεθνικές, επενδυτικά σχήματα, ΜΚΟ και το ***** *** **** ******, όταν θα διαπιστώσουν οι σημερινοί γονείς ότι ΟΛΩΣ ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ, παιδιά τα οποία π.χ. έχουν τάση στον τζόγο, στρέφονται στον τζόγο. Παιδιά με άγχος λόγω ενδο-οικογενειακών προβλημάτων, στρέφονται σε ναρκωτικά, αλκοολισμό, καταχρήσεις κλπ. Παιδιά με τάση προς την παραβατικότητα, αρχίζουν να έχουν μπλεξίματα με τον νόμο κ.ο.κ.

ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΣΥΛΛΕΞΟΥΝ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ Ή ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΟΙ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ" ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΕ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΣΟΥΝ.

ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΜΕΤΑ ΜΙΑ "ΤΟΝΩΣΗ" ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΞΕΤΙΝΑΓΜΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ... ΣΕ ΓΙΑΤΡΟΥΣ... ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ... ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ... ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ... ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΟΡΑΚΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ.

Πως σας φαίνεται που το υπουργείο παιδείας, ΠΑΡΕΑ με την πρόσληψη "σχολικών ψυχολόγων" έχει ήδη προετοιμάσει
PLAN B για την συλλογή των δεδομένων από "εκπαιδευτικους εμπιστοσύνης";;;

ΠΟΣΟ λέτε οι προαναφερθέντες ********** να θέλουν τα δεδομένα τα οποία αφορούν την προσωπικότητα και συμπεριφορά των παιδιών σας;... να ξέρουν τα των οίκων σας;... Αν έχετε προβλήματα και τι είδους είναι αυτά;

Παραθέτω τα σχόλια της Ένωσης Σχολικών Ψυχολόγων (URL: https://eschopse.blogspot.com/2020/) στο σχετικό σχέδιο νόμου:

"
Δευτέρα, 4 Μαΐου 2020
Παρατηρήσεις επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις


3/5/2020
Αρ, Πρωτ.22
Ένωση Σχολικών Ψυχολόγων Ελλάδας Επιστολή απέστειλε η Ενωση Σχολικών Ψυχολόγων Ελλάδας (ΕΣχοΨΕ)
Προς Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κεραμέως
Προς Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ζαχαράκη

Θέμα: «Παρατηρήσεις επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”»

Αξιότιμη κα Υπουργέ, Αξιότιμη κα Υφυπουργέ
(…)
Παρατηρούμε, ωστόσο, ότι από το σχέδιο νόμου απουσιάζει κάθε αναφορά στον ρόλο και τον θεσμό του σχολικού ψυχολόγου ως αναπόσπαστου μέλους της σχολικής μονάδας, ο οποίος φαίνεται να τοποθετείται αποκλειστικά σε υποστηρικτικές δομές που λειτουργούν εκτός σχολείου.
Με αυτόν τον τρόπο απογυμνώνεται από τον βασικό του ρόλο – που είναι το να λειτουργεί προληπτικά και να παρεμβαίνει μέσα στον χώρο του σχολείου, σε άμεση συνεργασία με το προσωπικό του σχολείου, με στόχο τη σχολική επιτυχία κάθε μαθητή – και περιορίζεται στη διαχείριση παραπομπών και στην αντιμετώπιση «μεμονωμένων περιστατικών» ή «ειδικών περιπτώσεων».

Την ίδια στιγμή, «ειδικότητες εκπαιδευτικών» επιμορφώνονται προκειμένου να αναλάβουν (πιλοτικά) την ευθύνη της «διδασκαλίας» θεματικών πρόληψης, όπως είναι η «ψυχική υγεία» και η «πρόληψη εξαρτήσεων».
Επιπλέον, εισάγεται ο θεσμός του «
Εκπαιδευτικού Εμπιστοσύνης», επιφορτίζοντας τους εκπαιδευτικούς με επιπλέον αρμοδιότητες, «ειδικής διαχείρισης κρίσεων», «πρόληψης και αντιμετώπισης ακραίων συμπεριφορών», αναθέτοντάς τους καθήκοντα «συμβουλευτικής», «ομάδων γονέων» και προσθέτοντας επιπλέον βάρος στο πολυσχιδές έργο τους.
Η επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών είναι χρήσιμη και αναγκαία∙ η «αναβάθμιση» όμως ενός εκπαιδευτικού σε «εκπαιδευτικό εμπιστοσύνης», και μάλιστα με τέτοιες αρμοδιότητες, δημιουργεί σύγχυση ρόλων.
Εάν τα καθήκοντα που προαναφέρθηκαν μπορεί να τα εκτελέσει ένας εκπαιδευτικός μετά από απλή παρακολούθηση σεμιναρίων «σε περιοδική βάση», τότε οι εξειδικευμένες μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές των σχολικών ψυχολόγων στα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας μας στερούνται νοήματος.

Αναρωτιόμαστε εύλογα, λοιπόν, για ποιο λόγο δεν αξιοποιείται το εξειδικευμένο προσωπικό, που διαθέτει την ακαδημαϊκή επάρκεια και την απαιτούμενη εμπειρία στην αντιμετώπιση σύνθετων προκλήσεων, παρά τις επανειλημμένες δηλώσεις της κυβέρνησης για την αναγκαιότητα ενίσχυσης των σχολείων με ψυχολόγους;
Ποιος άραγε θα αναλάβει την ευθύνη για την εφαρμογή αποτελεσματικών παρεμβάσεων στην αντιμετώπιση σύνθετων και πολυεπίπεδων προβλημάτων, όπως είναι η σχολική άρνηση, η διαχείριση πένθους, η πρόληψη αυτοκτονιών, η παραβατική συμπεριφορά;

Τα εκπαιδευτικά μοντέλα που επιφορτίζουν τους εκπαιδευτικούς με την ευθύνη εξειδικευμένων παρεμβάσεων σε θέματα ψυχικής υγείας έχουν ως συνέπεια την απώλεια εμπιστοσύνης των γονέων προς το δημόσιο σχολείο και την περαιτέρω επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών. (…)


Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Η Πρόεδρος Η Γραμματέας

Ιωαννίδου Μαρία Μακρίδου Αγάπη


Πλήρες κείμενο: "https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/320985_sholikoi-psyhologoi-o-ekpaideytikos-empistosynis-dimioyrgei-syghysi-rolon"


ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ:

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΛΟΓΩ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ Ή ΛΟΓΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΠΩΛΗΣΗΣ (URL: viewtopic.php?f=23&t=5193)

ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΙΔΙΩΤΩΝ ΨΥΧΙΑΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ (URL: http://www.tempo.gr/forum/viewtopic.php?f=23&t=5214)

ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ: ΠΕΔΙΟ ΔΟΚΙΜΩΝ ΒΛΑΚΕΙΑΣ (...και κορωνοϊών) (URL: http://www.tempo.gr/forum/viewtopic.php?f=23&t=5199)

ΟΙ ΑΠΑΤΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ / ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (URL: viewtopic.php?f=23&t=5123)
M87
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2016 5:44 pm

Re: ΟΙ ΑΠΑΤΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ / ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό M87 » Τετ Σεπ 09, 2020 9:20 am

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΘΕΡΜΑ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΝΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ "ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ: ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ" (URL: viewtopic.php?f=23&t=5271)

Αυτός είναι ο τρόπος υφαρπαγής των επόμενων γενιών Ελλήνων καθώς επίσης και του βίαιου διαμελισμού των οικογενειών σας: Όταν - με το κακό - "
σχολικοί ψυχολόγοι" και "κοινωνικοί λειτουργοί", αφού προηγουμένως καταστήσουν τα παιδιά σας ρουφιάνους εναντίων σας (ειδικά των εφήβων), θα εισηγούνται "κρατικής παρέμβασης" στα σπίτια σας.

Με μελέτη και κατάταξη των μαθητών από "
σχολικούς ψυχολόγους", ή καταρτιζόμενους εκπαιδευτικούς οι οποίοι θα αναλάβουν τον ρόλο των σχολικών ψυχολόγων (βλ. βδέληγμα "εκπαιδευτικών εμπιστοσύνης") θα εξασφαλίστεί η χειραγώγιση των επόμενων γεννεών Ελλήνων.

Κάποιοι
ΘΕΛΟΥΝ ΠΑΣΕΙ ΘΥΣΙΑ τα ψυχολογικά δεδομένα τα οποία αφορούν τις προσωπικότητες και την συμπεριφορά των παιδιών σας, και τα υπουργόπουλα, υφυπουργόπουλα και γενικά γραμματόπουλα των υπουργείων υγείας και παιδείας μεθοδεύουν τα πράγματα προκειμένου, είτε με χρήση "σχολικών ψυχολόγων" είτε με χρήση "εκπαιδευτικών εμπιστοσύνης" οι επόμενες γενιές Ελλήνων να χειραγωγούνται ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ!!!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΟΝΙΟ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ!!!

Παραθέτω τα σχόλια της Ένωσης Σχολικών Ψυχολόγων (URL: https://eschopse.blogspot.com/2020/) στο σχετικό σχέδιο νόμου:

"
Δευτέρα, 4 Μαΐου 2020
Παρατηρήσεις επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις


3/5/2020
Αρ, Πρωτ.22
Ένωση Σχολικών Ψυχολόγων Ελλάδας Επιστολή απέστειλε η Ενωση Σχολικών Ψυχολόγων Ελλάδας (ΕΣχοΨΕ)
Προς Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κεραμέως
Προς Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ζαχαράκη

Θέμα: «Παρατηρήσεις επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”»

Αξιότιμη κα Υπουργέ, Αξιότιμη κα Υφυπουργέ
(…)
Παρατηρούμε, ωστόσο, ότι από το σχέδιο νόμου απουσιάζει κάθε αναφορά στον ρόλο και τον θεσμό του σχολικού ψυχολόγου ως αναπόσπαστου μέλους της σχολικής μονάδας, ο οποίος φαίνεται να τοποθετείται αποκλειστικά σε υποστηρικτικές δομές που λειτουργούν εκτός σχολείου.
Με αυτόν τον τρόπο απογυμνώνεται από τον βασικό του ρόλο – που είναι το να λειτουργεί προληπτικά και να παρεμβαίνει μέσα στον χώρο του σχολείου, σε άμεση συνεργασία με το προσωπικό του σχολείου, με στόχο τη σχολική επιτυχία κάθε μαθητή – και περιορίζεται στη διαχείριση παραπομπών και στην αντιμετώπιση «μεμονωμένων περιστατικών» ή «ειδικών περιπτώσεων».

Την ίδια στιγμή, «ειδικότητες εκπαιδευτικών» επιμορφώνονται προκειμένου να αναλάβουν (πιλοτικά) την ευθύνη της «διδασκαλίας» θεματικών πρόληψης, όπως είναι η «ψυχική υγεία» και η «πρόληψη εξαρτήσεων».
Επιπλέον, εισάγεται ο θεσμός του «
Εκπαιδευτικού Εμπιστοσύνης», επιφορτίζοντας τους εκπαιδευτικούς με επιπλέον αρμοδιότητες, «ειδικής διαχείρισης κρίσεων», «πρόληψης και αντιμετώπισης ακραίων συμπεριφορών», αναθέτοντάς τους καθήκοντα «συμβουλευτικής», «ομάδων γονέων» και προσθέτοντας επιπλέον βάρος στο πολυσχιδές έργο τους.
Η επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών είναι χρήσιμη και αναγκαία∙ η «αναβάθμιση» όμως ενός εκπαιδευτικού σε «εκπαιδευτικό εμπιστοσύνης», και μάλιστα με τέτοιες αρμοδιότητες, δημιουργεί σύγχυση ρόλων.
Εάν τα καθήκοντα που προαναφέρθηκαν μπορεί να τα εκτελέσει ένας εκπαιδευτικός μετά από απλή παρακολούθηση σεμιναρίων «σε περιοδική βάση», τότε οι εξειδικευμένες μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές των σχολικών ψυχολόγων στα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας μας στερούνται νοήματος.

Αναρωτιόμαστε εύλογα, λοιπόν, για ποιο λόγο δεν αξιοποιείται το εξειδικευμένο προσωπικό, που διαθέτει την ακαδημαϊκή επάρκεια και την απαιτούμενη εμπειρία στην αντιμετώπιση σύνθετων προκλήσεων, παρά τις επανειλημμένες δηλώσεις της κυβέρνησης για την αναγκαιότητα ενίσχυσης των σχολείων με ψυχολόγους;
Ποιος άραγε θα αναλάβει την ευθύνη για την εφαρμογή αποτελεσματικών παρεμβάσεων στην αντιμετώπιση σύνθετων και πολυεπίπεδων προβλημάτων, όπως είναι η σχολική άρνηση, η διαχείριση πένθους, η πρόληψη αυτοκτονιών, η παραβατική συμπεριφορά;

Τα εκπαιδευτικά μοντέλα που επιφορτίζουν τους εκπαιδευτικούς με την ευθύνη εξειδικευμένων παρεμβάσεων σε θέματα ψυχικής υγείας έχουν ως συνέπεια την απώλεια εμπιστοσύνης των γονέων προς το δημόσιο σχολείο και την περαιτέρω επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών. (…)


Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Η Πρόεδρος Η Γραμματέας

Ιωαννίδου Μαρία Μακρίδου Αγάπη


Πλήρες κείμενο: "https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/320985_sholikoi-psyhologoi-o-ekpaideytikos-empistosynis-dimioyrgei-syghysi-rolon"


ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ:

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ: ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ (URL: viewtopic.php?f=23&t=5271)

ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΙΔΙΩΤΩΝ ΨΥΧΙΑΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ (URL: http://www.tempo.gr/forum/viewtopic.php?f=23&t=5214)

ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ: ΠΕΔΙΟ ΔΟΚΙΜΩΝ ΒΛΑΚΕΙΑΣ (...και κορωνοϊών) (URL: http://www.tempo.gr/forum/viewtopic.php?f=23&t=5199)

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΛΟΓΩ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ Ή ΛΟΓΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΠΩΛΗΣΗΣ (URL: viewtopic.php?f=23&t=5193)
M87
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2016 5:44 pm

Re: ΟΙ ΑΠΑΤΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ / ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό M87 » Τετ Σεπ 23, 2020 10:02 am

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΑΡΧΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΥΤΟΥ

Καλημέρα Silvio.

Θέλω να ανοίξεις το
ΟΙ ΑΠΑΤΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ / ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ προς επεξεργασία από εμένα. Παρατηρήθηκε ότι έχει αλλοιωθεί το περιεχόμενο πράγμα το οποίο το επαλήθευσα και ο ίδιος.

Αν θες, πες μου και πως έγινε η συγκεκριμένη αλλοίωση.

Στείλε μου μήνυμα σήμερα σε παρακαλώ.
Ευχαριστώ




Αποστολή: Τετ Σεπ 23, 2020 1:17 pm από τον silvio
Καλησπέρα,

σε περίπτωση που κάνεις αντιγραφή-επικόλληση από αλλού, ενδέχεται κάποιες μικρολεπτομέρειες να αλλάζουν. Είναι φυσιολογικό. Πρέπει να ελέγχεις μετά την αποθήκευση να δεις αν είναι έτσι όπως τα θέλεις. Αν ήταν όπως όντως τα θέλεις, μετά ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να έχει αλλάξει οτιδήποτε με οποιονδήποτε τρόπο. Τα μηνύματα κλειδώνονται μετά από μερικές ώρες και ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει δυνατότητα να τα πειράξει όσος καιρός κι αν περάσει. ;)



Αποστολή: Τετ Σεπ 23, 2020 1:38 pm Από: M87
Προς: silvio
Λυπάμαι, αλλά οι διαφορές οι οποίες εντοπίζονται είναι ουσιαστικές και προιόν μετέπειτα επεξεργασίας.

Το να μου "κλείνεις το μάτι" με emoticon πως θες να το εκλάβω Silvio;

Επίσης, δεν απάντησες σχετικά με το άνοιγμα της αρχικής ανάρτησης για αποκατάσταση αυτής.




1ο ΣΗΜΕΙΟ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥ

5.
Γιατί χρησιμοποίησαν τον όρο "ψυχή" ως πρώτο συνθετικό της ονομασίας τους ΨΥΧΟλογία, ΨΥΧιατρική αφού προηγουμένως παραποίησαν το σημαίνον και το σημαινόμενο της λέξης προς εξαπάτηση των χρηστών της Ελληνικής γλώσσας;

ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ:

5.
Γιατί χρησιμοποίησαν τον όρο "ψυχή" ως πρώτο συνθετικό της ονομασίας τους [ΨΥΧΟλογία, ΨΥΧιατρική] αφού προηγουμένως παραποίησαν το σημαίνον και το σημαινόμενο της λέξης προς εξαπάτηση των χρηστών της Ελληνικής γλώσσας;



2ο ΣΗΜΕΙΟ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥ

8.
Γιατί διαδίδουν τον αθεισμό; λέγοντας:

8.1. ΨΥΧΗ = ΣΚΕΨΕΙΣ + ΙΔΕΕΣ + ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΙΣ + ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ + ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ

8.2. Μετά το θάνατο ΣΚΕΨΕΙΣ, ΙΔΕΕΣ, ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΙΣ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ παύουν

8.3. Ο Θεός είναι ανθρώπινη επινόηση.

ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ:

8.
Γιατί διαδίδουν τον αθεισμό; λέγοντας:

8.1. ΨΥΧΗ = ΣΚΕΨΕΙΣ + ΙΔΕΕΣ + ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΙΣ + ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ + ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
8.2. Μετά το θάνατο ΣΚΕΨΕΙΣ, ΙΔΕΕΣ, ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΙΣ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ παύουν
8.3. Ο Θεός είναι ανθρώπινη επινόηση.



3ο ΣΗΜΕΙΟ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥ

Στα παραπάνω θα ήθελα ο αναγνώστης να έχει κατά νου και μερικά βασικά ερωτήματα σχετικά με το θεσμικό πλαίσιο της ψυχοθεραπείας στην Ελλάδα, το θέμα και η συζήτηση της οποίας αναπτύσσεται στην ανάρτηση Ο ΘΕΡΑΠΕΥΟΜΕΝΟΣ, Ο ΑΝΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΑΦΑΣ. Στο τέλος κάθε ερωτήματος παραθέτω την σελίδα των σχολίων στην οποία κατέληξε το συναφές κομμάτι της συζήτησης επειδή η εκκίνηση του κάθε τμήματος συζήτησης δεν είναι πάντα σαφής. Για όσα ερωτήματα απουσιάζει η σελίδα κατάληξης, λυπάμαι αλλά δεν έχει ολοκληρωθεί η συζήτηση σε ότι αφορά αυτά τα σημεία ακόμα.

ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ:

Στα παραπάνω θα ήθελα ο αναγνώστης να έχει κατά νου και μερικά βασικά ερωτήματα σχετικά με το θεσμικό πλαίσιο της ψυχοθεραπείας στην Ελλάδα, το θέμα και η συζήτηση της οποίας αναπτύσσεται στην ανάρτηση
Ο ΘΕΡΑΠΕΥΟΜΕΝΟΣ, Ο ΑΝΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΑΦΑΣ (URL: http://www.e-psychology.gr/forum/thr...A6%CE%91%CE%A3). Στο τέλος κάθε ερωτήματος παραθέτω την σελίδα των σχολίων στην οποία κατέληξε το συναφές κομμάτι της συζήτησης επειδή η εκκίνηση του κάθε τμήματος συζήτησης δεν είναι πάντα σαφής. Για όσα ερωτήματα απουσιάζει η σελίδα κατάληξης, λυπάμαι αλλά δεν έχει ολοκληρωθεί η συζήτηση σε ότι αφορά αυτά τα σημεία ακόμα.

Τον οποίο σύνδεσμο το e-pscyhology στη συνέχεια τροποποίησε για να μην βρίσκουν οι αναγνώστες το κείμενο της ανάρτησης Ο ΘΕΡΑΠΕΥΟΜΕΝΟΣ, Ο ΑΝΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΑΦΑΣ. Ο νέος σύνδεσμος είναι (URL: https://www.psychology.gr/forum/threads ... E%91%CE%A3)



4ο ΣΗΜΕΙΟ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥ

12. Για ποιό λόγο υφίσταται ένα πορνογράφημα όπως αυτό το οποίο αποκαλούν "κώδικα δεοντολογίας" οι ΣΕΨ / ΠΨΣ;

ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ:

12. Για ποιό λόγο υφίσταται ένα πορνογράφημα όπως αυτό το οποίο αποκαλούν "κώδικα δεοντολογίας" οι ΣΕΨ / ΠΨΣ; [σχόλιο #252, σελίδα 17]



5ο ΣΗΜΕΙΟ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥ

13. Γιατί ο ΣΕΨ / ΠΨΣ διατηρεί δήθεν πειθαρχικό έλεγχο τον οποίο ασκεί με βάσει το παραπάνω πορνογράφημα;

ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ:

13. Γιατί ο ΣΕΨ / ΠΨΣ διατηρεί δήθεν πειθαρχικό έλεγχο τον οποίο ασκεί με βάσει το παραπάνω πορνογράφημα; [σχόλιο #332, σελίδα 23]



6ο ΣΗΜΕΙΟ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥ

14. Γιατί νομοθετικά υπάρχει πλήρης έλλειψη προβλεπόμενων ποινικών κυρώσεων για τους επαγγελματίες ψυχικής υγείας;

ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ:

14. Γιατί νομοθετικά υπάρχει πλήρης έλλειψη προβλεπόμενων ποινικών κυρώσεων για τους επαγγελματίες ψυχικής υγείας; [σχόλιο #332, σελίδα 23]



7ο ΣΗΜΕΙΟ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥ

15. Γιατί νομοθετικά υπάρχει πλήρης έλλειψη προβλεπόμενων αποζημιώσεων και διεκδικήσεων για τους θεραπευόμενους;

ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ:

15. Γιατί νομοθετικά υπάρχει πλήρης έλλειψη προβλεπόμενων αποζημιώσεων και διεκδικήσεων για τους θεραπευόμενους; [σχόλιο #332, σελίδα 23]



8ο ΣΗΜΕΙΟ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥ

16. Γιατί ο ΣΕΥΥΠ "κάνει τον ******" όταν καταγγέλονται ψυχιατρικές μονάδες;

ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ:

16. Γιατί ο ΣΕΥΥΠ "κάνει τον ******" όταν καταγγέλονται ψυχιατρικές μονάδες; [σχόλιο #325, σελίδα 22]



9ο ΣΗΜΕΙΟ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥ

17. Γιατί το ανάλγητο υπουργείο υγείας δεν διασφαλίζει τον θεραπευόμενο ψυχικά ασθενή από εκμετάλλευση υποχρεώνοντας την έκδοση έγγραφης διάγνωσης και πλάνου εργασίας από τους επαγγελματίες ψυχικής υγείας, δίνοντας την δυνατότητα ο θεραπευόμενος να καταγράφει όλες τις συνεδρίες συμπεριλαμβανομένου της πρώτης γνωριμίας, πρακτική η οποία εφαρμόζεται στο πλήρως ιδιωτικό σύστημα υγείας των ΗΠΑ από τις οποίες αντιγράφουμε το +90% της ιατρικής πρακτικής;

Επίσης, γιατί δεν υπάρχει επιμόρφωση των θεραπευομένων σχετικά με το ΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να παίρνουν από τις συνεδρίες τους;

ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ:

17. Γιατί το ανάλγητο υπουργείο υγείας δεν διασφαλίζει τον θεραπευόμενο ψυχικά ασθενή από εκμετάλλευση υποχρεώνοντας την έκδοση έγγραφης διάγνωσης και πλάνου εργασίας από τους επαγγελματίες ψυχικής υγείας, δίνοντας την δυνατότητα ο θεραπευόμενος να καταγράφει όλες τις συνεδρίες συμπεριλαμβανομένου της πρώτης γνωριμίας, πρακτική η οποία εφαρμόζεται στο πλήρως ιδιωτικό σύστημα υγείας των ΗΠΑ από τις οποίες αντιγράφουμε το +90% της ιατρικής πρακτικής;

Επίσης, γιατί δεν υπάρχει επιμόρφωση των θεραπευομένων σχετικά με το ΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να παίρνουν από τις συνεδρίες τους;



10ο ΣΗΜΕΙΟ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥ

18. Γιατί υπάρχει πλήρης απουσία στατιστικών μεγεθών σε ότι αφορά την αποτελεσματικότητα [ή εν προκειμένω την αναποτελεσματικότητα] της ψυχοθεραπείας εκ μέρους Υπουργείου Υγείας, ΣΕΨ, ΠΨΣ και ΕΛΣΤΑΤ;

ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ:

18. Γιατί υπάρχει πλήρης απουσία στατιστικών μεγεθών σε ότι αφορά την αποτελεσματικότητα [ή εν προκειμένω την αναποτελεσματικότητα] της ψυχοθεραπείας εκ μέρους Υπουργείου Υγείας, ΣΕΨ, ΠΨΣ και ΕΛΣΤΑΤ; [σχόλιο #284, σελίδα 19 και #321, σελίδα 22]
M87
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2016 5:44 pm

Re: ΟΙ ΑΠΑΤΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ / ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό silvio » Πέμ Σεπ 24, 2020 12:03 am

Καλά, ξεφύυυυυυυυυγαμε εντελώς, μου φαίνεται.. :sad:

Τα συναφή θέματα συνενώνονται και επειδή ο μονόλογος με όλες αυτές τις περίεργες θεωρίες συνωμοσίας δεν εξυπηρετεί σε κάτι, ήρθε ο καιρός να μπει μια τελεία.

Για την ιστορία, κανείς δεν έχει αλλοιώσει τίποτα και ποτέ σε αυτό το forum εδώ και 10+ χρόνια.
Άβαταρ μέλους
silvio
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 18, 2010 7:29 am

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ελεύθερη Συζήτηση